RECENZJA: Skuteczna reklama na LinkedIn – Artur Jabłoński

Minęły czasy, kiedy LinkedIn był martwym agregatem CV i choć nadal nie jest tak popularny jak Facebook, to aż 40% spośród 700 milionów użytkowników przegląda go codziennie! Co więcej, serwis oferuje możliwości targetowania, jakich próżno szukać gdzie indziej, ale… no właśnie, gdzie ich w ogóle szukać? Jak ustawić reklamę, by nie przepalić budżetu, za to pozyskać wartościowe kontakty, ba, kontrakty biznesowe? Podpowie Artur Jabłoński ?.

SKUTECZNA REKLAMA NA LINKEDIN – CO W ŚRODKU?

„Skuteczna reklama na LinkedIn” Artura Jabłońskiego to krótki, acz treściwy przewodnik. Strona za stroną, klik za klikiem, wraz z autorem przebrniesz przez konfigurację konta reklamowego i etapy tworzenia kampanii.

Artur Jabłoński - Reklama na LinkedIn

Poznasz cele i formaty reklamowe na LinkedInie, a jeśli już znasz, to być może odkryjesz nowe możliwości, by wykorzystać je dla swojego biznesu.

Chcesz dotrzeć do prezesów dużych firm? Interesuje Cię kadra zarządzająca z określonymi umiejętnościami i latami doświadczenia? A może masz już bazę kontaktów i chciałbyś do nich wysłać wiadomość sponsorowaną na LinkedInie? Nie ma problemu! Dowiesz się, jak operować ustawieniami taregetowania (w tym wykluczeniami), by z kilkuset milionów osób wyłuskać te, które są dla Ciebie najważniejsze. Co więcej, autor podzieli się z Tobą kilkoma gotowymi przepisami na skuteczne grupy docelowe.

Przekonasz się, że ustawianie konwersji nie jest tak trudne, jakby się mogło wydawać, a Insight Tag to młodszy brat Piksela Facebooka.

Oczywiście budowa skutecznej kampanii to nie tylko technikalia! Równie ważna jest komunikacja. Artur podsunie Ci kilka wskazówek, jak stworzyć dobrą kreację reklamową, a więc taką, której odbiorcy nie przescrollują obojętnie. W końcu zgodnie z tytułem książki, reklama ma być skuteczna, a nie tylko budżetożerna.

Na koniec analityka, czyli które wskaźniki kampanii powinny zadecydować, czy już możesz otwierać szampana, czy jednak lepiej zacząć… czytanie od początku.

Czego nie znajdziesz w środku? Dokładnie rozpisanych case studies. Wprawdzie autor nigdzie tego nie obiecywał, ale, kto wie, może przy kolejnym wydaniu już obieca ?? Książka to doskonały przewodnik po zakamarkach panelu reklamowego LinkedIna i krótki poradnik, co się sprawdza, a co niekoniecznie, w jednym. Świetna baza, by ją rozwinąć!

DLA KOGO?

Książkę polecam tym, którzy:

  • szukając informacji o promocji na LinkedInie, chcą czegoś więcej niż teksty o tym, by uzupełnić profil, pisać ekspercko i regularnie,
  • stawiają pierwsze kroki w tworzeniu kampanii reklamowych na LinkedInie,
  • tworzą kampanie reklamowe na LinkedInie, ale nie są pewni, czy wykorzystują w pełni potencjał narzędzia bądź mają wątpliwości odnośnie do ustawień czy praktyk (np. zastanawiają się, ile reklam testować w pojedynczej kampanii),
  • nie mogą skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej na Facebooku (przez ograniczenia związane z targetowaniem), mają niewiele wejść z Google ADS, frustrują się niską jakością pozyskanych leadów,
  • są przekonani, że LinkedIn jest drogi i nieskuteczny.

 

KIM JEST AUTOR?

Jeśli działasz w mediach społecznościowych, to pewnie Artura Jabłońskiego nie trzeba Ci przedstawiać ?.

CEO agencji reklamowej digitalk, szkoleniowiec, wykładowca, a przede wszystkim PRAKTYK! To książka od kogoś, kto realizuje kampanie reklamowe, a nie tylko o nich pisze. Tu nie ma lania wody. Jest konkret i mięsiste tipy, podparte doświadczeniem. Książki Artura choć stron mają niewiele, cennej wiedzy kryją w sobie ogrom (nie mogę tu nie wspomnieć o bestsellerowej „Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting”?) – by ją poznać, wystarczy zerknąć za okładkę. Do czego zachęcam!

PS Oprócz czytania, Artura Jabłońskiego, warto też słuchać.

Więcej o Linkedinie na naszym blogu Social Media.

Oceń
Content & Social Media Manager, wykładowca, socjolog, politolog. Od 9 lat realizuje kampanie reklamowe, tworzy wartościowe treści i doradza markom w zakresie ich obecności w Internecie. Zaczytana, zapisana, bezustannie coś nucąca. Zauroczona greckimi wyspami i japońską motoryzacją. Właścicielka Dakara - takiego psa, instacelebryty.

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Wypełnij brief Skontaktuj się z nami