PozycjonowanieWYSOKA POZYCJA W WYSZUKIWARCE GOOGLE

Pozycjonowanie to szereg czynności, których celem jest zwiększenie widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Ten skomplikowany proces można podzielić na dwa główne typy działań – na stronie (on-page) oraz poza nią (off-page). Wśród działań wykonywanych w obrębie witryny wyróżniamy czynności takie jak optymalizacja techniczna oraz przygotowanie treści. Działania off-page skupiają się w głównej mierze na pozyskiwaniu wartościowych linków.

DLACZEGO WARTO ZDECYDOWAĆ SIĘ NA POZYCJONOWANIE?

Budowanie
świadomości marki

Pozycjonowanie buduje świadomość marki


Obecność w wynikach wyszukiwania na frazy sprzedażowe oraz informacyjne wzbudza większe zaufanie. Strony internetowe pojawiające na wysokich pozycjach mają łatwiejszą drogę ku zaistnieniu w świadomości klientów.

Wzrost
zysków

Pozycjonowanie Katowice - wzrost zysków


Większa widoczność w Google – a co za tym idzie więcej klientów – to także więcej zysków .Efektem pozycjonowania może być zarówno zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, jak i w stacjonarnym punkcie Twojej firmy.

Możliwość pozyskania
klientów z całego kraju

Klienci z całego kraju pozyskani dzięki pozycjonowaniu


Pozycjonowanie to elastyczna usługa, której celem może być zarówno pozyskanie klientów z Twojego miasta, jak i całego kraju. Doradzimy Ci, które rozwiązanie będzie lepsze dla Twojego biznesu.

Zwiększenie
liczby klientów

Zwiększenie liczby klientów dzięki pozycjonowaniu


Pozycjonowanie sprawi, że Twoja strona widoczna będzie na większą ilość słów kluczowych na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google. To z kolei sprowadzi na nią ruch, co przełoży się w większą liczbę klientów.

Ustalenie priorytetów i słów kluczowych


Pierwszym krokiem rozpoczynającym współpracę jest poznanie potrzeb klienta. W celu wyznaczenia jak najefektywniejszej strategii poznajemy Twoje usługi oraz produkty. W zależności od potrzeb biznesu celem pozycjonowania może być wypromowanie konkretnych słów kluczowych, zwiększenie sprzedaży sklepu, czy zapewnienie generującego konwersję ruchu na stronie.

Priorytety w działaniach SEO

Analiza widoczności domeny

Analiza obecnej sytuacji


Przed podjęciem działań mających na celu pozycjonowanie strony konieczna jest analiza obecnej sytuacji domeny. W pierwszej kolejności badamy profil linków prowadzących do Twojej strony, dzięki czemu możliwe jest zaplanowanie efektywnej kampanii link buildingu. Coraz istotniejszy element działań pozycjonujących stanowi optymalizacja techniczna strony. Nasi specjaliści zadbają o wskazanie wszystkich niezbędnych zmian. W celu dokładnego poznania sytuacji strony oferujemy Ci profesjonalny audyt SEO.

Optymalizacja techniczna strony


Optymalizacja strony internetowej to działania podejmowane zarówno z myślą o użytkowniku, jak i o algorytmach Google. Zmiany w kodzie źródłowym pozwalają bowiem robotom na poprawne odczytanie zawartości witryny oraz powiązanie jej ze słowami kluczowymi, na które strona ma wyświetlać się w przeglądarce. Podejmowane przez nas działania wyróżnia kompleksowość, dzięki czemu wpływają one na ogólną widoczność Twojej strony w Google, a nie tylko na wybrane kilka słów kluczowych.

Optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarki Google

Treści SEO na stronę

Przygotowanie treści na stronę


Jednym z kluczowych elementów składających się na pozycjonowanie strony jest unikalna, merytoryczna treść odpowiadająca oczekiwaniom internautów. Nasi specjaliści, przygotowując teksty na stronę, łączą ich walory jakościowe z odpowiednią optymalizacją dla wyszukiwarki. W celu zwiększenia widoczności w Google nierzadko konieczne jest przygotowanie całkowicie nowych treści na stronę, czy nawet stworzenie nowych podstron lub prowadzenie bloga firmowego.

Pozyskiwanie linków


Najważniejszą czynnością wykonywaną przez specjalistów SEO poza stroną internetową (działania off-page) jest pozyskiwanie linków. Podobnie, jak w przypadku optymalizacji treści, także przy planowaniu link buildingu ważną funkcję spełnia jakość podejmowanych działań. Kluczowym aspektem przy pozyskiwaniu odnośników jest tematyczne powiązanie miejsc, z których one pochodzą. Pozyskując linki do Twojej domeny, zwracamy uwagę na przyrost ich liczby w czasie, co umożliwia odwzorowanie ich naturalnego profilu.

Pozyskiwanie linków - klucz w SEO

Raportowanie efektów pozycjonowania stron internetowych

Raportowanie działań i efektów


Abyś miał możliwość wglądu w przeprowadzane działania, przygotowujemy comiesięczne raporty zawierające najważniejsze informacje. Zestawienia te informują o aspektach takich jak zmiany liczby wejść z organicznych wyników wyszukiwania, a także o wykonanych działaniach, podsumowaniu obecnej sytuacji, czy planach na najbliższy okres.

Monitoring sytuacji


Abyś miał możliwość wglądu w przeprowadzane działania, przygotowujemy comiesięczne raporty zawierające najważniejsze informacje. Zestawienia te informują o aspektach takich jak zmiany liczby wejść z organicznych wyników wyszukiwania, a także o wykonanych działaniach, podsumowaniu obecnej sytuacji, czy planach na najbliższy okres.

Monitoring widoczności w Google

KORZYSTAMY Z NAJLEPSZYCH NARZĘDZI SEO

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Wypełnij brief Skontaktuj się z nami