Kampanie Produktowe
TWOJE PRODUKTY BEZPOŚREDNIO W GOOGLE
Popularność wszelkiej maści porównywarek cen, wynika ściśle z potrzeby użytkowników. Nie umknęło to również uwadze Google, które od kilku lat rozwija swoją własną wersję Google Zakupy. Przewagą Google jest jednak możliwość komunikacji i promowania produktów bezpośrednio w wynikach wyszukiwania najpopularniejszej wyszukiwarki w Polsce, generującej kilka milionów zapytań miesięcznie. Z tego względu prowadzenie kampanii produktowych dla sklepów internetowych obecnie jest pozycją wręcz obowiązkową.
Prezentacji zdjęcia produktu oraz jego ceny w wynikach wyszukiwania pozwala na komunikację kluczowych elementów oferty, bez generowania opłat. Doprowadzenie użytkownika z reklamy produktowej jest bowiem większą wartością dla strony, niż to samo kliknięcie z reklamy na sieć wyszukiwania. Użytkownik, który widział już produkt i zna jego cenę i zdecydował się kliknąć, stawia go bliżej zakupu w sklepie.
Duża automatyzacja w ramach reklam produktowych pozwala na szybkie aktualizowanie ofert, wdrażanie promocji, a także dodawanie nowych produktów i ich natychmiastową promocję.
KORZYŚCI KAMPANII PRODUKTOWYCH
PEŁNA TRANSPARENTNOŚĆ
Już w wynikach wyszukiwania pokazujesz zdjęcie produktu, jego cenę i koszty wysyłki. Użytkownicy wchodzący na stronę zaakceptowali więc wstępnie Twoją ofertę!
AUTOMATYZACJA
Twój stan magazynowy, ceny i promocje są automatycznie synchronizowane pomiędzy kampanią a sklepem.
REKLAMY DYNAMICZNE
Wykorzystując reklamy produktowe i remarketing, możemy tworzyć dynamiczne kampanie w oparciu o historię użytkownika.