Zastanawiasz się, jak pozyskać pacjentów do gabinetu stomatologicznego? Branża stomatologiczna niezwykle dynamicznie się rozwija, a zmieniający się rynek stawia przed właścicielami gabinetów i klinik dentystycznych coraz to nowe wyzwania, którym należy sprostać. Wiele z nich dotyczy nowych dróg dotarcia do Pacjentów i przekonania, by w dobie dużej konkurencyjności wybrali właśnie Twój gabinet. Jednocześnie modyfikacji ulegają też nawyki Pacjentów, którzy coraz częściej w internecie i mediach społecznościowych poszukują informacji na temat stomatologa, z którego usług warto skorzystać. Chcesz, by o Twojej placówce stomatologicznej dowiedziało się jak najwięcej osób? Pragniesz zbudować sobie na rynku silną pozycję i zgromadzić wokół prowadzonej przez siebie praktyki wierną rzeszę Pacjentów? Postaw na nowoczesny marketing gabinetu stomatologicznego! W realizacji wszystkich tych celów doskonale sprawdzają się narzędzia marketingu internetowego. Tak jak Ty jesteś specjalistą w zakresie stomatologii, tak my możemy poszczycić się mianem ekspertów w dziedzinie marketingu internetowego. Chętnie wesprzemy Cię w działaniach związanych z budowaniem marki i rozpowszechnianiem usług, które oferujesz.
Co decyduje o wyborze dentysty?
Jak się okazuje, Pacjentów można podzielić na dwie główne grupy. Pierwszą z nich są ci, którzy z wygody lub w obliczu wystąpienia nagłego przypadku, szukają gabinetu w najbliższej okolicy. Do drugiej zaliczają się Pacjenci, którzy z uwagi na wyjątkowe umiejętności stomatologa i wysoką jakość świadczonych przez niego usług, są gotowi pokonać nawet setki kilometrów, by dotrzeć do gabinetu. Często wybór Pacjenta determinowany jest także ze względu na profil usług oferowanych w danym gabinecie. Stomatologów specjalizujących się w leczeniu zachowawczym czy ortodoncji, Pacjenci szukają zazwyczaj w najbliższej okolicy. Dlaczego? Tego rodzaju terapie z reguły wymagają wielu regularnych wizyt. W przypadku leczenia implantologicznego Pacjenci często decydują się na tzw. wewnątrz krajową turystykę dentystyczną. Jechać na drugi koniec Polski, by odmienić swój uśmiech? To niewielkie wyrzeczenie w obliczu spektakularnych efektów, jakimi można się cieszyć.
Jak jako stomatolog możesz zaistnieć w świadomości Pacjentów z najbliższej okolicy, regionu, a nawet całego kraju? Marketing w branży stomatologicznej jest niezwykle ważny. Postaw na skuteczne i skoordynowane działania w mediach społecznościowych, pozycjonowanie lokalne oraz wykorzystanie potencjału, jaki niosą ze sobą Google Ads.