Pozycjonowanie stron internetowych Tarnowskie Góry

Agencja SEO Tarnowskie Góry

Prowadzisz swoją działalność na terenie Tarnowskich Gór i chcesz zdobyć więcej lokalnych klientów? Doskonałym pomysłem będzie wdrożenie działań z zakresu SEO i pozycjonowania lokalnego / regionalnego! Jeśli nie masz możliwości świadczenia usług w innych miastach, lecz tylko i wyłącznie na miejscu, ten rodzaj promocji będzie idealnym dla Ciebie! Nie wiesz, czym dokładnie jest pozycjonowanie stron? Już tłumaczymy! Pozycjonowanie to proces, zbiór działań, zadaniem którego jest zwiększenie widoczności strony internetowej na konkretne frazy kluczowe w organicznych wynikach wyszukiwania. Brzmi pogmatwanie? To po chłopsku: osoba wpisuje w Google frazę “fryzjer Tarnowskie Góry”, a Ty szczęśliwym trafem jesteś fryzjerem. Chcesz się wyświetlić jej jak najwyżej w wynikach wyszukiwarki, czyż nie? Najlepiej to na pierwszym miejscu, żeby nie musiała dalej szukać. Właśnie to jest zadanie pozycjonowania, wyświetlenie się strony jak najwyżej w wynikach. Nie zapomnij tylko o płatnych kampaniach Google, reklamy których będą tak czy siak pojawiać się wyżej nad Twoją stroną. Pomyślisz, to po co prowadzić pozycjonowanie, jeśli można mieć reklamę i wyświetlać się wysoko? Czytaj dalej, tłumaczymy jak to działa i jakie są różnice!

Pozycjonowanie i SEO Twojej firmy


W pozycjonowaniu ważną sprawą jest zacząć od początku, czyli od strategii. Na jakie frazy chcesz się wyświetlać klientom? Na pewno na frazy ogólne związane z Twoją działalnością i frazy usług. A wiesz, że prawdopodobnie będzie ich więcej? Oprócz tych ogólnych, będzie jeszcze kilka pochodnych, które mogą łapać widoczność. Jak to sprawdzić? Za pomocą różnych narzędzi: płatnych (Senuto, Semstorm, Ahrefs, Ubersuggest) i bezpłatnych (w przypadku prowadzenia kampanii reklamowej na koncie) Google Keyword Planner oraz Google Search Console (jeśli miałeś / miałaś podpięte do strony). Już wiesz, kiedy chcesz się pojawiać w wyszukiwarce? Połowa sukcesu za nami, czas na dopracowanie strony i pozyskiwanie linków! O dokładnym przepisie na SEO trochę więcej niżej.

Pozycjonowanie stron www – oferta

Audyt SEO

Pozycjonowanie Dąbrowa Górnicza


Audyt SEO to szeroka analiza kondycji strony internetowej pod kątem zoptymalizowania jej pod wyszukiwarkę oraz pod użytkownika.

Linkbuilding

Link building dla klientów Tarnowskie Góry


Linkbuildingiem nazywany jest proces budowania profilu linków za pomocą bezpośrednich odnośników do strony z innych witryn.

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne Tarnowskie Góry


Pozycjonowanie lokalne, inaczej SEO lokalne, to wszystkie działania z zakresu pozycjonowania zarówno w witrynie, jak i poza nią, prowadzone na mniejszą lokalną skalę.

Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie www Tarnowskie Góry


Pozycjonowanie sklepów to proces bardziej złożony i długotrwały ze względu na dużą konkurencję na rynku. Działania są podobne jak w przypadku pozycjonowania usług, lecz skupiają się na produktach i kategoriach produktów.

Pozycjonowanie lokalne vs pozycjonowanie ogólnopolskie


Pozycjonowanie ogólnopolskie polega na zwiększaniu widoczności na ogólne frazy, np. “pozycjonowanie” czy “pozycjonowanie stron”. Mają one większą liczbę wyszukiwań miesięcznie, ale intencje użytkowników wpisujących te frazy mogą być różne: ktoś szuka ogólnej informacji, ktoś pisze pracę magisterską, a ktoś szuka agencji, która będzie prowadzić pozycjonowanie dla firmy. Są to bardzo trudne frazy, dlatego strona potrzebowałaby wysokiego budżetu i dobrego kawału czasu, żeby przebić się wśród konkurencji. Łatwiejsze jest pozycjonowanie na frazy long-tail, czyli długiego ogona. Są to 3 i więcej słów wpisywanych w wyszukiwarce, dotyczące bardzo wąskiej tematyki np. “pozycjonowanie stron internetowych cena”, “pozycjonowanie stron www Tarnowskie Góry“. Mają mniejszą grupę docelową, ale są to osoby, które mają już konkretną intencję, w tym przypadku sprawdzenia ceny pozycjonowania oraz agencja SEO w Tarnowskich Górach.

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne Tarnowskie Góry

Audyt SEO, optymalizacja, dobór fraz kluczowych i linkbuilding – przepis na kampanię SEO


Jak wygląda proces pozycjonowania? Dlaczego do tego trzeba zatrudniać agencję i specjalistów? Już wyjaśniamy na czym to polega, a sam / sama zdecydujesz, czy chcesz to powierzyć agencji, czy robić samodzielnie. Więc przepis na SEO:

Składniki:

  • Strona internetowa
  • Wiedza o pozycjonowaniu
  • Narzędzia SEO
  • Czas i cierpliwość

Przygotowanie:

Pierwszym krokiem jest audyt SEO za pomocą np. Screaming Froga, który pokaże, jakie błędy techniczne i contentowe masz na stronie. Drugim krokiem jest research słów kluczowych (tu można użyć Google Keyword Plannera, Senuto czy SEMSTORM) i optymalizacja witryny: naprawa błędów technicznych i optymalizacja strony pod konkretne frazy kluczowe i ewentualna jej rozbudowa o blog. Trzecim krokiem jest linkbuilding, czyli pozyskiwanie wartościowych linków ze stron zewnętrznych do własnej witryny i budowanie profilu linków (tu można posłużyć się Ahrefs). Podczas każdego z etapów korzystaj z podpowiedzi książki kucharskiej, czyli poradników i kursów SEO od najlepszych.

Pozycjonowanie stron internetowych – zamów wycenę!


Chcesz zwiększyć ruch na stronie? Skontaktuj się z nami w celu przygotowania odpowiedniej wyceny!

 

Zadzwoń

Marketing internetowy: skuteczne pozycjonowanie vs reklama w Google Ads


Wracając do tematu z początku, możesz mieć pytanie, czemu nie inwestować w reklamy Google Ads (dawniej Google Adwords) zamiast SEO. Nikt nie mówi wybierz jedno albo drugie! Zawsze polecamy klientom, którzy nie mieli żadnych kampanii najpierw skupić się na kampanii Google Ads, żeby poznać swoją grupę docelową, co wpisują dokładnie w wyszukiwarkę Google i zebrać zestaw najczęstszych słów kluczowych. Po kilku miesiącach dodać do tego kampanię SEO. Najważniejszą różnicą między Google Ads a SEO jest fakt, że podczas prowadzenia płatnej kampanii płacisz Googlowi za wyświetlanie się reklam, a w momencie zaprzestania płatności on także przestaje emitować reklamy. W przypadku SEO, efekty zostają trochę na dłużej poprzez budowanie widoczności strony i siły domeny. Jednak należy pamiętać, że zaprzestając prowadzenie kampanii SEO dajesz konkurencji ułatwienie wskoczenia wyżej od Twojej strony, a więc tak czy siak Twoja widoczność na pewno spadnie po jakimś czasie. Dlatego zarówno kampania Google Ads, jak i SEO musi być prowadzona cały czas, żeby mieć jakieś efekty. Kolejną zaletą pozycjonowania w porównaniu z płatną reklamą jest fakt, że może Cię ona zdecydowanie mniej kosztować!

Reasumując, z naszej perspektywy warto swój budżet podzielić na dwie kampanie i prowadzić je jednocześnie ze względu na to, że one się wzajemnie uzupełniają i nakręcają!

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron Tarnowskie Góry


Chcesz pozyskać nowych klientów? Zamów pozycjonowanie stron internetowych w Tarnowskich Górach w naszej agencji interaktywnej!

 

Zadzwoń

Pozycjonowanie stron Tarnowskie Góry

Cennik: ile kosztuje pozycjonowanie stron w Tarnowskich Górach?


Na cenę pozycjonowania składa się kilka czynników: dotychczasowe działania i moc domeny, stopień zoptymalizowania strony, branża i konkurencja oraz ilość potrzebnego contentu (copywriting). Ostateczny koszt pozycjonowania zależny jest od ilości godzin w miesiącu, który potrzebuje Specjalista SEO, programista i ewentualnie copywriter oraz budżetu, który można przeznaczyć na linkowanie zewnętrzne. Każdy projekt jest indywidualnie wyceniany przez nas, ale jeśli chcesz sprawdzić przykładowy cennik pozycjonowania stron, zajrzyj do naszego bloga!

Korzystamy z najlepszych narzędzi SEO

4.4/5 - (7 votes)

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Wypełnij brief Skontaktuj się z nami