Audyt SEO
Audyt strony internetowej
Audyt SEO to szczegółowa analiza mająca na celu znalezienie wszelkich błędów oraz wskazanie potencjalnych ulepszeń pod kątem pozycjonowania stron internetowych. Podczas jego przeprowadzania korzystamy z najlepszych narzędzi oraz naszej wiedzy, nabytej przy realizacji wielu projektów. W zależności od potrzeb klienta (może to być np. pozycjonowanie lokalne) oferujemy kompleksowe audyty lub te skupiające się na wybranym elemencie, takim jak profil linków, analiza treści, czy weryfikacja optymalizacji wprowadzonej przez firmę opiekującą się Twoją stroną pod kątem pozycjonowania.
DLACZEGO WARTO ZAMÓWIĆ AUDYT POD KĄTEM POZYCJONOWANIA?
Wykrycie
krytycznych błędów
Audyt SEO pozwala na diagnozę najistotniejszych problemów – między innymi tych dotyczących indeksacji – które uniemożliwiają stronie pojawienie się na wysokich pozycjach w przeglądarce.
Możliwość weryfikacji
działań SEO
Oferowany przez nas audyt pozwala na zweryfikowanie działań optymalizacyjnych wykonywanych na stronie przez inną firmę.
Zwiększenie
konwersji
Wdrożenie audytu może poprawić odbiór strony przez użytkowników. Dzięki temu większa liczba internautów odwiedzających Twoją stronę podejmie działania, które będą wiązały się z potencjalną sprzedażą.
Zwiększenie ruchu
organicznego strony
Wykonanie optymalizacji na podstawie naszego audytu może znacząco wpłynąć na ogólną widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania w Google.
Audyt SEO Katowice
Wybierz sprawdzoną agencję marketingową, która przeprowadzi profesjonalny audyt SEO Twojej strony!
Co obejmuje nasz audyt SEO?
Obecna sytuacja domeny
Za pomocą najlepszych narzędzi oraz przy wykorzystaniu własnej wiedzy sprawdzamy ilość i jakość odnośników prowadzących do Twojej strony. Dodatkowo weryfikujemy rozkład procentowy anchorów linków oraz obecną i historyczną liczbę linkujących domen. Sprawdzamy także, ile podstron jest obecnie zindeksowanych w Google. Liczba ta niesie ze sobą informację o problemach związanych ze zbyt dużą (może to wynikać z duplikujących się podstron) lub zbyt małą (może wskazywać na blokadę indeksacji) liczbą podstron serwisu w indeksie Google. Podczas przeprowadzenia audytu SEO Twoja strona zostanie analizowana także pod kątem widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. Sprawdzamy, ile słów kluczowych znajduje się obecnie w top 3, top 10 i top 50 wyników oraz przestawiamy wykres obrazujący zmiany w tym zakresie na przestrzeni czasu.
Znaczniki meta
Zawartość znaczników meta ma bardzo duże znaczenie w pozycjonowaniu. Odpowiadają one za wyświetlanie Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Oprócz tego meta tytuł jest bardzo istotnym elementem SEO, wskazującym robotom Google jaka jest tematyka danej podstrony. Podczas audytu SEO sprawdzamy, czy znaczniki meta są poprawnie uzupełnione. Bierzemy pod uwagę między innymi ich długość, unikalność, czy zgodność z zawartością podstrony.
Indeksacja
Problemy z indeksacją mogą w znacznym stopniu ograniczać lub w skaranych przypadkach nawet całkowicie blokować widoczność strony w Google. Wśród działań wykonywanych przez nas przy sprawdzaniu poprawności indeksowania należy wyróżnić weryfikację znaczników meta robots, mapy strony, a także sprawdzenie zawartości pliku robots.txt i .htaccess oraz dostępność witryny pod różnymi adresami.
Treść
Obecność wysokiej jakości treści to jeden z kluczowych elementów układanki tworzącej stronę przyjazną zarówno użytkownikowi, jak i wyszukiwarce. Teksty znajdujące się na stronie sprawdzamy pod względem ich unikalności – wykrywamy wszelkie szkodliwe duplikacje zewnętrzne, jak i te w obrębie serwisu. Podczas audytu SEO badamy także obecność słów kluczowych w treści, zwracając uwagę na ich zagęszczenie oraz możliwość występowania niebezpiecznego zjawiska kanibalizacji słów kluczowych. Weryfikacji podlega także struktura tekstu pod względem formatowania oraz prawidłowej zawartości nagłówków HTML.
Kod źródłowy
Na sukces w pozycjonowaniu składa się szereg pomniejszych czynników, które dokładnie sprawdzane są w przeprowadzanych przez nas audytach. Weryfikujemy kod źródłowy strony pod względem występowania rozmaitych błędów oraz poprawności wdrożenia rozwiązań takich jak mikrodane, paginacja, atrybuty hreflang, certyfikat SSL, zawartość opisów alternatywnych dla grafik, czy obecność przekierowań. Audytowi SEO podlega także szybkość działania witryny oraz jej wyświetlanie na urządzeniach mobilnych.