Audyt SEO

Audyt SEO to szczegółowa analiza mająca na celu znalezienie wszelkich błędów oraz wskazanie potencjalnych ulepszeń pod kątem pozycjonowania. Podczas jego przeprowadzania korzystamy z najlepszych narzędzi oraz naszej wiedzy, nabytej przy realizacji wielu projektów. W zależności od potrzeb klienta oferujemy kompleksowe audyty lub te skupiające się na wybranym elemencie, takim jak profil linków, analiza treści, czy weryfikacja optymalizacji wprowadzonej przez firmę opiekującą się Twoją stroną pod kątem pozycjonowania.

DLACZEGO WARTO ZAMÓWIĆ AUDYT POD KĄTEM POZYCJONOWANIA?

Wykrycie
krytycznych błędów

Wykrycie błędów dzięki audytowi SEO


Audyt pod kątem SEO pozwala na diagnozę najistotniejszych problemów – między innymi tych dotyczących indeksacji – które uniemożliwiają stronie pojawienie się na wysokich pozycjach w przeglądarce.

Możliwość weryfikacji
działań SEO

Możliwość weryfikacji działań agencji SEO


Oferowany przez nas audyt pozwala na zweryfikowanie działań optymalizacyjnych wykonywanych na stronie przez inną firmę.

Zwiększenie
konwersji

Audyt pod kątem pozycjonowania zwiększa konwersję


Wdrożenie audytu może poprawić odbiór strony przez użytkowników. Dzięki temu większa liczba internautów odwiedzających Twoją stronę podejmie działania, które będą wiązały się z potencjalną sprzedażą.

Zwiększenie ruchu
organicznego strony

Większy ruch dzięki zmianom z audytu SEO


Wykonanie optymalizacji na podstawie naszego audytu może znacząco wpłynąć na ogólną widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania w Google.

CO OBEJMUJE NASZ AUDYT?

Obecna sytuacja domeny


Za pomocą najlepszych narzędzi oraz przy wykorzystaniu własnej wiedzy sprawdzamy ilość i jakość odnośników prowadzących do Twojej strony. Dodatkowo weryfikujemy rozkład procentowy anchorów linków oraz obecną i historyczną liczbę linkujących domen. Sprawdzamy także, ile podstron jest obecnie zindeksowanych w Google. Liczba ta niesie ze sobą informację o problemach związanych ze zbyt dużą (może to wynikać z duplikujących się podstron) lub zbyt małą (może wskazywać na blokadę indeksacji) liczbą podstron serwisu w indeksie Google. Twoja strona zostanie analizowana także pod kątem widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. Sprawdzamy, ile słów kluczowych znajduje się obecnie w top 3, top 10 i top 50 wyników oraz przestawiamy wykres obrazujący zmiany w tym zakresie na przestrzeni czasu.

Sytuacja domeny w wyszukiwarce Google

Optymalizacja znaczników meta tytułów i meta opisów

Znaczniki meta


Zawartość znaczników meta ma bardzo duże znaczenie w pozycjonowaniu. Odpowiadają one za wyświetlanie Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Oprócz tego meta tytuł jest bardzo istotnym elementem SEO, wskazującym robotom Google jaka jest tematyka danej podstrony. Podczas audytu sprawdzamy, czy znaczniki meta są poprawnie uzupełnione. Bierzemy pod uwagę między innymi ich długość, unikalność, czy zgodność z zawartością podstrony.

Indeksacja


Problemy z indeksacją mogą w znacznym stopniu ograniczać lub w skaranych przypadkach nawet całkowicie blokować widoczność strony w Google. Wśród działań wykonywanych przez nas przy sprawdzaniu poprawności indeksowania należy wyróżnić weryfikację znaczników meta robots, mapy strony, a także sprawdzenie zawartości pliku robots.txt i .htaccess oraz dostępność witryny pod różnymi adresami.

Poprawność indeksacji w Google

Optymalizacja treści dla użytkowników i wyszukiwarek

Treść


Obecność wysokiej jakości treści to jeden z kluczowych elementów układanki tworzącej stronę przyjazną zarówno użytkownikowi, jak i wyszukiwarce. Teksty znajdujące się na stronie sprawdzamy pod względem ich unikalności – wykrywamy wszelkie szkodliwe duplikacje zewnętrzne, jak i te w obrębie serwisu. Badamy także obecność słów kluczowych w treści, zwracając uwagę na ich zagęszczenie oraz możliwość występowania niebezpiecznego zjawiska kanibalizacji słów kluczowych. Weryfikacji podlega także struktura tekstu pod względem formatowania oraz prawidłowej zawartości nagłówków HTML.

Kod źródłowy


Na sukces w pozycjonowaniu składa się szereg pomniejszych czynników, które dokładnie sprawdzane są w przeprowadzanych przez nas audytach. Weryfikujemy kod źródłowy strony pod względem występowania rozmaitych błędów oraz poprawności wdrożenia rozwiązań takich jak mikrodane, paginacja, atrybuty hreflang, certyfikat SSL, zawartość opisów alternatywnych dla grafik, czy obecność przekierowań. Audytowi podlega także szybkość działania witryny oraz jej wyświetlanie na urządzeniach mobilnych.

Optymalizacja i zmiany w kodzie źródłowym

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Wypełnij brief Skontaktuj się z nami