Facebook

Prowadzenie Facebooka

Facebook to obecnie największy i najpopularniejszy serwis społecznościowy, generujący kilkanaście miliardów przychodu rocznie. Zarejestrowani użytkownicy tworzą sieci kontaktów, dzielą się swoimi publikacjami, uczestniczą w wydarzeniach online, reagują na treści znajomych, nieznajomych i marek. Ostatni punkt jest dla Ciebie kluczowy.

Rola konta prywatnego na Facebooku

 

PROFIL (osoba prywatna)


To konto osobiste, które musi posiadać każdy, kto chce cokolwiek opublikować na Facebooku. Również Ty, jako właściciel biznesu, musisz je mieć (nawet, jeśli nie zamierzasz być aktywny w serwisie), by uzyskać dostęp do swojej strony firmowej (fanpage’a).

Strona firmowa na Facebooku

 

FANPAGE (marka)


To strona firmowa na Facebooku, której treści możesz promować korzystając z różnorodnych formatów reklamowych. By ją założyć lub mieć do niej dostęp i widzieć wszystkie statystyki, musisz posiadać profil.

Prowadzenie fanpage’a na Facebooku – dlaczego warto?


Prowadzenie fanpage’a na Facebooku nie ogranicza się do publikacji wpisów. Niezwykle ważna jest strategia marketingowa, zbudowana w oparciu o ściśle wyznaczone cele. Pytanie DLACZEGO chcesz pojawić się z ofertą w social media jest tu kluczowe. Nie bądź na Facebooku dlatego, że “wszyscy tu są”, a dlatego że są tu Twoi klienci i możliwości skutecznego promowania Twojego biznesu. Zacznij od określenia i uszeregowania celów, a potem… potem podpowiemy Ci czy Facebook to na pewno najlepszy z serwisów społecznościowych dla Ciebie i w jakie kampanie reklamowe warto zainwestować.

Dlaczego warto prowadzić Fanpage na Facebooku

Prowadzenie fanpage na Facebooku


Sprawdź, ile kosztuje prowadzenie fanpage z agencją reklamową z Katowic inmedium.pl!

 

Sprawdź

DLACZEGO FACEBOOK? 

Rozpoznawalność
marki

Rozpoznawalność marki dzięki działaniom na Facebooku

Dobrze i systematycznie prowadzone działania na Facebooku pomogą Ci na stałe zapisać się w świadomości odbiorców.

Pozytywny
PR

Pozytywny PR na Facebooku

Facebook to idealne narzędzie do kształtowania pozytywnego wizerunku Twojej firmy i nawiązywania partnerskich relacji z klientami.

Dodatkowy kanał
obsługi klienta

Dodatkowy kanał obsługi klienta - Facebook

Daje możliwość niemal natychmiastowej reakcji i otoczenia klienta opieką na każdym etapie jego doświadczenia konsumenckiego.

Zwiększenie sprzedaży
produktów / usług

To że Facebook sprzedaje, wiadomo nie od dziś. Wykorzystaj jego potencjał i ciesz się z szybujących w górę słupków sprzedaży.

Pozyskiwanie
kontaktów (leadów)

Poszerzaj sieć swoich kontaktów. Wzbogacaj dzięki Facebookowi swoje bazy klientów i jeszcze skuteczniej się z nimi komunikuj.

Źródło wartościowego ruchu
na stronę WWW

Facebook jako źródło wartościowego ruchu na stronie

Kieruj odwiedzających Twój profil na Facebooku na stronę internetową Twojej firmy lub prosto do sklepu, w którym będą mogli szczegółowo zapoznać się z Twoją ofertą.

Prowadzenie fanpage oferta


Wybierz sprawdzoną agencję marketingową z Katowic, zajmującą się profesjonalnym prowadzeniem Facebooka!

 

Zadzwoń

Dlaczego agencja do prowadzenia Facebooka


Wierzymy, że każdy potrafi “wrzucić coś na Fejsa”. Nie każdy jednak potrafi sprawić, by ktoś dzięki “Fejsowi” kupił Twój produkt czy skorzystał z Twojej usługi.
Profesjonalna obsługa Facebooka:

  • działania realizowane zgodnie z założoną strategią;
  • różnorodne treści opracowywane przez specjalistów z zakresu content marketingu, grafiki, copywritingu (grafiki, video, pokazy slajdów, infografiki, itd.);
  • formaty reklamowe, wykorzystywane w zależności od konkretnych celów marketingowych (np. reklamy karuzelowe czy kanwy);
  • bieżąca kontrola i optymalizacja kampanii reklamowych;
  • monitoring aktywności odbiorców – umiejętność płynnych działań, gdy wszystko jest dobrze i błyskawicznej reakcji w sytuacjach kryzysowych;
  • umiejętność znalezienia wspólnego języka z Twoimi potencjalnymi klientami;
  • bycie na bieżąco ze zmianami na Facebooku oraz ich umiejętne wykorzystanie do promocji Twojego biznesu;
  • stosowanie profesjonalnych narzędzi, takich jak Brand24;
  • raportowanie podejmowanych działań;
  • doświadczenie potwierdzone portfolio.

Oprócz tego, oferujemy profesjonalne kampanie reklamowe na Facebooku (Facebook Ads).

Zobacz portfolio

Facebook – najczęściej zadawane pytania


Wybór agencji reklamowej to niełatwa decyzja. Nim ją podejmiesz, dowiedz się m.in.:

  • co agencja proponuje w ramach działań dla Twojej marki (agencja, znając Twoje cele biznesowe, powinna zaproponować najskuteczniejsze działania social media, a nie pytać czy chcesz Facebooka czy Instagrama),
  • na jaki czas zawierana jest umowa (nie wiąż się na starcie na rok! u nas pierwsza umowa to standardowo 3 miesiące),
  • czy będziesz mieć kontakt z osobami prowadzącymi Twoje konta społecznościowe, czy może jedynym kontaktem będzie account manager z tajemniczym zespołem - lepiej poznać specjalistów niż opierać współpracę na kontakcie z handlowcem i zastanawiać się, czy za Twój marketing nie odpowiada stażysta,
  • czy agencja może zapewnić Ci kompleksową obsługę - marketing to system naczyń połączonych, przykładowo brak efektów kampanii w mediach społecznościowych może wynikać ze źle skonstruowanej strony www czy zbyt długiej ścieżki zakupowej w e-sklepie. Wybierając agencję z zespołem specjalistów z różnych dziedzin, masz wsparcie na każdym etapie pozyskiwania klienta online, a często również offline.

Na to pytanie powinna odpowiedzieć agencja! Wyślij brief, opowiedz o swojej marce i celach biznesowych, a zaproponujemy działania w mediach społecznościowych, które przyniosą Ci najwięcej korzyści.

Na początku współpracy ważne jest opracowanie spójnej identyfikacji wizualnej i planu działań w social media, oraz poprawna konfiguracja strony firmowej na Facebooku i związanych z nią zasobów (jak choćby piksel FB), umożliwiających efektywną promocję. Prowadzenie fanpage’a to nie tylko tworzenie i publikacja postów. To również monitoring, moderacja komentarzy, zarządzanie wiadomościami w skrzynce odbiorczej Messengera, profesjonalne doradztwo, często wykraczające poza kanały social media. Usługa obejmuje najczęściej także promocję publikowanych treści. To bieżące wsparcie specjalisty social media, grafika, copywritera, a nierzadko również programisty.

Tak, otrzymasz comiesięczny raport z działań w mediach społecznościowych.

Wzrost ruchu organicznego (a więc bezpłatnego) na fanpage’u następuje zawsze, gdy publikowane treści angażują użytkowników. Jest również “efektem ubocznym” działań marketingowych zarówno na Facebooku, jak i poza nim (np. odesłania z newsletterów, wzmianki o Twoich postach w innych serwisach / na blogach, zainteresowanie marką wzbudzone podczas eventów offline, które przekłada się na wyszukiwania i aktywność w social media). Tak więc ruchu organicznego możesz się spodziewać zawsze wtedy, gdy prowadzisz działania marketingowe dla swojej marki. Jak duży będzie to ruch? To zależy od efektywności i skali tych działań.

3.2/5 - (5 votes)

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Wypełnij brief Skontaktuj się z nami