Marketing medyczny

Czy zdajesz sobie sprawę, że sektor usług medycznych jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się na rynku? Nowe placówki wyspecjalizowane w ochronie zdrowia i medycynie estetycznej wyrastają niczym grzyby po deszczu. Jak wyróżnić się pośród konkurencji, wyeksponować atuty swojego gabinetu oraz zespołu medycznego — a w rezultacie — wyrobić sobie renomę, rozpoznawalność i zapracować na zaufanie Pacjentów? Sięgnij po narzędzia, jakie oferuje marketing usług medycznych. My pomożemy Ci dobrać je precyzyjnie do Twoich potrzeb i z sukcesem wdrożyć, tak byś Ty mógł maksymalnie skupić się na swoich Pacjentach.

 

Czym jest marketing medyczny?

Wielu lekarzy prowadzących prywatne gabinety i managerów kierujących placówkami medycznymi zastanawia się, jak dotrzeć ze swoimi usługami do szerokiej rzeszy odbiorców, jednocześnie nie naruszając dość restrykcyjnego prawa w zakresie promowania praktyk lekarskich. Jedno z drugim pomaga pogodzić marketing medyczny, który obejmuje wszystkie legalne w świetle obowiązujących przepisów legislacyjnych działania, koncentrujące się na przekazywaniu ogólnych informacji dotyczących rodzajów, metod, zakresu świadczonych usług, a także dodatkowych udogodnień, z których może skorzystać Pacjent, wybierając tę konkretną placówkę. Marketing usług medycznych skupia się na kompleksowych działaniach, których celem jest stworzenie, utrzymanie i rozpropagowanie pożądanego wizerunku firmy. Nie czekaj i już teraz podejmij decyzję o wdrożeniu działań z zakresu marketingu medycznego! Stworzymy dla Ciebie indywidualną strategię, której długofalowa i konsekwentna realizacja sprawi, że zainteresowanie oferowanymi przez Ciebie usługami znacząco wzrośnie.

działania reklamowe placówki medycznej Marketing w ochronie zdrowia

Dlaczego warto zdecydować się na wdrożenie działań z zakresu marketingu medycznego?

Telefon na recepcji od dawna nie dzwoni, poczekalnia świeci pustkami, a nazwę Twojego gabinetu kojarzą tylko Twoi najbliżsi znajomi? Zmień to! Sprawnie przeprowadzone działania z zakresu marketingu medycznego, mogą przynieść Ci wiele wymiernych korzyści oraz sprawić, że Twoja firma będzie funkcjonować lepiej, niż kiedykolwiek wcześniej. Zapytasz, czego konkretnie możesz oczekiwać? Oto odpowiedź

Wzrostu zainteresowania Twoją placówką

wzrost liczby pacjentów to efekt marketingu medycznego


Eksponując najważniejsze zalety Twojego gabinetu i komunikując o nich w odpowiednich kanałach, dotrzemy do Twoich potencjalnych Pacjentów. Są bliżej, niż myślisz – wystarczy jedynie zawalczyć o ich zainteresowanie i uwagę. Świadomość dotycząca profilaktyki zdrowotnej jest w społeczeństwie znacznie bardziej rozwinięta, w związku z czym Pacjenci coraz częściej szukają placówek, w których będą mieli szansę skorzystać z pomocy wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów oraz nowoczesnego sprzętu diagnostycznego. Zrobimy wszystko, aby ci Pacjenci trafili właśnie do Twojego gabinetu!

Większego zaufania ze strony Pacjentów

wzrost zaufania pacjentów a marketing usług medycznych


Dzięki wypracowaniu eksperckiego wizerunku członków Twojego zespołu, Pacjenci będą pewni, że oddają swoje zdrowie w najlepsze ręce z możliwych. Poza kompetencjami czysto zawodowymi, dotyczącymi diagnozowania i przeprowadzania terapii, Pacjenci bardzo cenią sobie u specjalistów, do których się udają umiejętność słuchania i przekazywania informacji. Wypracowane u Pacjenta zaufanie procentuje przez długi czas i na wielu płaszczyznach. Empatia i zainteresowanie pozwolą zbudować z Pacjentem silniejszą, długofalową relację i staną się Twoimi niekwestionowanymi atutami!

Pozytywnego wpływu na wizerunek Twojej firmy

poprawa wizerunku placówki medycznej dzięki dedykowanym


Poprzez odpowiednie działania wizerunkowe, uzyskasz kontrolę nad tym, jak na zewnątrz postrzegany jest Twój gabinet. Obraz Twojej placówki jest niezwykle istotny. Postrzeganie Pacjentów wpływa na niemal wszystkie aspekty funkcjonowania podmiotu medycznego. W przypadku kreowania wizerunku bardzo ważna jest spójność. Misja placówki, promowane przez nią wartości i korzyści, jakich może spodziewać się Pacjent, powinny być na każdym kroku umiejętnie eksponowane. Certyfikaty, specjalistyczny sprzęt najwyższej jakości, wyjazdy na szkolenia i sympozja — tym wszystkim należy się chwalić. Pacjenci wybierając gabinet, bardzo często zwracają także uwagę na dotyczące go opinie, pojawiające się w różnych kanałach w internecie.

Co możemy dla Ciebie zrobić? Idealna reklama dla Twojego gabinetu

Damy Ci dokładnie to, czego potrzebujesz! Możemy pomóc Ci tylko w jednym z wybranych obszarów lub całościowo zająć się działaniami marketingowymi dla Twojego biznesu. Pracujemy zarówno z prywatnymi gabinetami, szpitalami, jak i placówkami medycznymi o innym charakterze działalności. W każdym przypadku dostosowujemy narzędzia, sposoby działania i budżety do indywidualnych preferencji Klienta. Od czego zaczynamy? Oczywiście od zapoznania się z dotychczas podejmowanymi działaniami i analizy ich efektów. Staramy się też bliżej poznać Twoją firmę i jej najmocniejsze strony. Na tej podstawie tworzymy unikatową strategię, która będzie realizować wszystkie kluczowe dla Ciebie cele.

Oto najważniejsze obszary, w których możemy Ci pomóc

Projektowanie stron internetowych


Marzysz, by mieć estetyczną, przejrzystą i przede wszystkim użyteczną stronę internetową swojego gabinetu? Potrafimy to wszystko pogodzić. Stworzymy dla Ciebie witrynę, którą Twoi potencjalni Pacjenci będą odwiedzać z przyjemnością i która dostarczy im podstawowych informacji dotyczących lokalizacji placówki, zakresu oferowanych usług, cenników i kadry lekarskiej. Potrzebujesz dodatkowych funkcjonalności, jak np. integracja z systemem rezerwacji wizyt? Wszystko da się zrobić!

strona www dla placowki medycznej

social media branży medycznej

Opieka nad kanałami w social media


Serwisy społecznościowe to idealna przestrzeń do podtrzymywania relacji z Pacjentami, informowania ich o planowanych akcjach, w których mogą wziąć udział i budowania pożądanego wizerunku gabinetu medycznego. Trzymając pieczę nad Twoimi kanałami w social mediach, zadbamy o systematyczną komunikację z fanami, odpowiadanie na ich wiadomości oraz komentarze, spójny wygląd profilu i aktywizację zgromadzonej wokół niego społeczności. Stworzymy również reklamy skierowane do określonej grupy docelowej, wśród której mogą znajdować się Twoi potencjalni Pacjenci. Oferujemy prowadzenie kont marek medycznych w serwisach takich jak Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn czy Pinterest

Przeprowadzanie kampanii Google Ads i monitoring ich efektów


Za znak naszych czasów można uznać to, że szukając informacji o usługach medycznych, o rekomendację pytamy już nie najbliższych a… wyszukiwarkę internetową! Wiemy jak sprawić, by przy pomocy płatnych działań, Google polecił potencjalnym Pacjentom właśnie Twoje usługi!

marketing medyczny Google ADS

Content marketing w usługach medycznych

Stworzenie lub modyfikacja identyfikacji wizualnej


Pomożemy Ci zachować spójny obraz Twojej placówki! Logo, kolorystyka, styl materiałów do dystrybucji w sieci i na papierze — zatroszczymy się o to, aby wszystko idealnie ze sobą współgrało. To jak Twoja marka medyczna prezentuje się od strony wizualnej, jest jednym z wyznaczników profesjonalizmu placówki. Właściwie opracowana identyfikacja wizualna buduje pozytywne pierwsze wrażenie w momencie zetknięcia się Pacjenta z placówką i wpływa na zapamiętywalność.

Pozycjonowanie witryny Twojej placówki medycznej


W dotarciu do Pacjentów z najbliższej okolicy pomożemy Ci, stosując lokalne pozycjonowanie Twojej strony. Wiele osób poszukuje informacji dotyczących placówek opieki medycznej za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych. Zazwyczaj najchętniej klikają w linki do stron znajdujących się wśród pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania. Po przeanalizowaniu stron Twojej konkurencji, wzbogaceniu witryny o jakościowe treści (content marketing), czy zastosowaniu linkowania wewnętrznego i zewnętrznego, Twoja strona na pewno znajdzie się wyżej na liście wyników.

pozycjonowanie placówki medycznej seo

sesje zdjęciowe dla placówek medycznych

Profesjonalne sesje zdjęciowe personelu i wnętrz gabinetów


Daj się poznać Pacjentom, zanim jeszcze odwiedzą Twój gabinet! Zaplanujemy sesję zdjęciową, która pokaże profesjonalizm kadry lekarskiej, a także doskonale wyeksponuje nowoczesny sprzęt i przyjazną Pacjentowi przestrzeń gabinetu. Dobrze zaplanowana i przeprowadzona sesja z zakresu fotografii biznesowej, dostarczy Ci atrakcyjnego i przyciągającego spojrzenia materiału, który z powodzeniem można wykorzystać na potrzeby strony internetowej, tworzenia postów do mediów społecznościowych, brandingu, czy projektowania materiałów drukowanych dotyczących Twojej placówki.

Tworzenie wysokiej jakości treści o tematyce związanej z medycyną i ochroną zdrowia


Przygotujemy dla Ciebie specjalistyczne artykuły, wyjaśniające nurtujące Pacjentów kwestie. Za ich sprawą będziesz miał szansę zdobyć zaufanie Pacjentów i staniesz się postrzegany w kategorii prawdziwego eksperta w swojej dziedzinie. Content marketing pozwala na wzmocnienie pozytywnego wizerunku placówki, bardziej efektywne pozycjonowanie strony gabinetu oraz nawiązanie intensywniejszego kontaktu z Pacjentem.

copywriting w marketingu medycznym

Branding gabinetu medycznego — dlaczego warto o niego zadbać?

Nie chcesz, aby Pacjenci korzystali z Twoich usług tylko z przyzwyczajenia? Pragniesz, by jednoznacznie kojarzyli nazwiska pracujących w Twoim gabinecie specjalistów z marką, którą reprezentuje placówka? Powierz działania w zakresie kreowania marki ekspertom! Branding opiera się na długofalowych konsekwentnych działaniach, które przynoszą placówce wymierne efekty. Świadomie wykreowany wizerunek marki oferującej usługi medyczne przyczynia się m.in. do tego, że Pacjenci czują mniejszy opór przed płaceniem nawet wysokich kwot za usługi, ponieważ rekompensuje im to wysoka jakość oferowanych usług. A jak wiadomo, zdrowie jest bezcenne. Odpowiednio wykreowany wizerunek marki pozwoli Ci zyskać przewagę nad konkurencyjnymi placówkami, pomoże przyciągnąć nowych Pacjentów, a także wykwalifikowanych specjalistów, którzy będą chcieli zasilić szeregi Twojego personelu medycznego.

Jak przygotowujemy strategię na potrzeby działań marketingowych dla placówek medycznych?

Rozpoznajemy sytuację


Analizujemy w jakiej kondycji z marketingowego punktu widzenia znajduje się Twoja placówka. Podpatrujemy jakie działania podejmują Twoi najbardziej znaczący konkurenci. Zapoznajemy się z największymi atutami Twojego gabinetu, tak byśmy mogli, jak najlepiej je wyeksponować. Podczas wspólnego spotkania określamy priorytetowe działania i cele do zrealizowania, jakie przed nami stoją.

analiza kondycji placówki medycznej

przygotowanie strategii dla placówki medycznej

Przygotowujemy strategię


Przygotowujemy dla Ciebie cykliczne raporty obejmujące wszystkie najważniejsze aspekty prowadzonych przez nas działań i podsumowujące uzyskane wyniki. Szczegółowo analizujemy kluczowe kwestie i uzupełniamy nasze raporty o zalecenia, które pomagają jeszcze lepiej realizować założone cele.

Wdrażamy działania


Wykorzystując odpowiednie narzędzia, konsekwentnie realizujemy wszystkie działania zawarte w strategii, właściwie rozplanowując je w czasie.

wdrażanie działań marketingowych dla branży medycznej

monitorowanie działań dla branży medycznej

Monitorujemy i optymalizujemy


Nie poprzestajemy na samym wdrożeniu działań, ale nieustannie obserwujemy ich przebieg. W razie potrzeby modyfikujemy nasze początkowe założenia zawarte w strategii, tak by otrzymać możliwie, jak najlepsze rezultaty.

Raportujemy efekty i wskazujemy dalsze kierunki rozwoju


Przygotowujemy dla Ciebie cykliczne raporty obejmujące wszystkie najważniejsze aspekty prowadzonych przez nas działań i podsumowujące uzyskane wyniki. Szczegółowo analizujemy kluczowe kwestie i uzupełniamy nasze raporty o zalecenia, które pomagają jeszcze lepiej realizować założone cele.

raporty działań dla branży zdrowotnej

Dlaczego MARKETING MEDYCZNY POWIERZYĆ akurat nam?

Promocja usług medycznych wymaga doskonałej znajomości sektora opieki zdrowotnej oraz obowiązującego prawa, odpowiedniego podejścia do poruszanych tematów, a także dużej dozy kreatywności. Wszystkim tym możemy się z dumą pochwalić, ponieważ niemal od samego początku istnienia naszej agencji prowadzimy aktywne działania z zakresu marketingu w usługach medycznych. Nasz zespół tworzą wykwalifikowani i doświadczeni eksperci, którzy mogą pochwalić się ogromnymi zasobami marketingowej wiedzy. Na przestrzeni lat mieliśmy okazję współpracować z wieloma podmiotami z tej branży. W naszych codziennych działaniach dla marek, które reprezentujemy, stosujemy tylko i wyłącznie dobre praktyki marketingowe. To co potrafimy najlepiej prezentują nasze dotychczasowe realizacje, a referencje Klientów są dowodem na to, że w przeprowadzane projekty angażujemy się w 100%. Jeśli chcesz powierzyć swoją placówkę w nasze ręce, wyślij nam wiadomość lub wypełnij brief. Sam przekonaj się, że współpraca z nami to czysta przyjemność i wymierny zysk dla Twojej placówki medycznej!

My wszystkim się zajmujemy, a Ty możesz skupić się na swojej pracy i cieszyć się z efektów!

 

 

 

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Wypełnij brief Skontaktuj się z nami