Identyfikacja wizualnaNA POCZĄTKU JEST LOGO
Na identyfikację wizualną składa się całokształt symboli związanych z firmą, zapewniających jej rozpoznawalność. Głównym z nich jest logo. Ważne, by było uniwersalne, łatwe do zapamiętania, niepowtarzalne i trwałe, odporne na chwilową modę. Identyfikacja wizualna pokazuje Twoim klientom, kim jesteś oraz co Cię wyróżnia na tle konkurencji.
Dlaczego identyfikacja wizualna jest istotna?
TWORZY WIĘŹ Z FIRMĄ
Symbole, kolorystyka i inne elementy identyfikacji wizualnej pozwolą Twoim odbiorcom silniej identyfikować się z marką. Co istotne, dotyczy to zarówno Twoich klientów, jak i pracowników.
UŁATWIA MARKETING
Dzięki identyfikacji wizualnej działania marketingowe będą skuteczniejsze. Klienci łatwiej przypomną sobie o Twojej firmie, jeśli zapamiętają jej logo czy charakterystyczne kolory z nią związane.
KREUJE PIERWSZE WRAŻENIE
Logo jest elementem, na który Twój klient zwróci uwagę w pierwszej kolejności. Dlatego tak ważne jest, aby było ono perfekcyjnie zaprojektowane.
TWORZY ZAUFANIE
Identyfikacja wizualna buduje w odbiorcy zaufanie. Stanowi ona swego rodzaju symbol reputacji. Dzięki temu klient ma pewność, że wybiera usługi najwyższej jakości.
Jakie powinno BYĆ logo Twojej firmy?
PROSTE
Aby logo było czytelne i łatwe do zapamiętania, musi być proste. Należy unikać wszelkich zbędnych elementów tak, by jego przekaz był niezaburzony.
UNIWERSALNE
Logo należy projektować w taki sposób, aby można je było wykorzystać na wiele sposobów. Musi się dobrze prezentować zarówno na stronie internetowej, wizytówkach, jak i w przypadku druku wielkoformatowego.
ROZPOZNAWALNE
Należy pamiętać, że sama wszechobecność logo nie jest gwarancją sukcesu. Jeśli ma ono być rozpoznawalne, musi być czytelne i unikatowe.
PONADCZASOWE
Przy projektowaniu logo należy pamiętać, że będzie ono używane przez lata. Powinno być zaprojektowane tak, aby było odporne na zmiany panujących trendów.
Pełna identyfikacja wizualna
By logo zostało zapamiętane, niezbędna jest odpowiednia oprawa.
W tworzeniu identyfikacji wizualnej ważne są wszystkie elementy związane z Twoim biznesem, takie jak strona internetowa, wizytówki, papier firmowy, koperty czy teczki. Zadbamy o to, aby były jak najwyższej jakości. Dzięki poznaniu Twojej firmy, jej historii, klientów
i celów zbudujemy pełną identyfikację wizualną Twojej marki.
Księga znaku,
czyli instrukcja obsługi logo
Księga znaku tu zbiór reguł umożliwiających prawidłowe stosowanie danego znaku. Jest to pewnego rodzaju instrukcja obsługi logo. Stanowi opis jego konstrukcji oraz prezentuje poprawne warianty użycia. Dzięki księdze znaku zyskujesz pewność poprawnego wykorzystania logo w przyszłych kreacjach takich jak ulotki, wizytówki, billboardy. Jest dopełnieniem profesjonalnej identyfikacji wizualnej.