Google Ads – AdWordsTWOJA FIRMA NA NAJLEPSZYCH MIEJSCACH W GOOGLE
POZNAJ POTENCJAŁ GOOGLE
BEZ UMÓW, BEZ CZEKANIA
Google Ads (dawniej Google AdWords) to sposób na dotarcie z Twoim przekazem reklamowym do 96% (ponad 26 mln) użytkowników, korzystających z Internetu w Polsce. To jeden z niewielu systemów reklamowych, który dzięki reklamie pojawiającej się tylko wtedy, gdy internauta czegoś aktywnie poszukuje, pozwala na przyprowadzenie na Twoją stronę użytkowników już zainteresowanych Twoją usługą lub produktem.
Dobierając odpowiednie frazy kluczowe, tworząc ciekawe teksty i kierując do adekwatnych stron docelowych, możemy docierać do odbiorców z nieinwazyjną reklamą, dopasowaną do ich aktualnych potrzeb.
CERTYFIKOWANA AGENCJA
Posiadamy prestiżowy tytuł Google Partner. Aby zdobyć to wyróżnienie, musieliśmy wykazać się nie tylko wiedzą teoretyczną podczas zdawania egzaminów specjalizacyjnych, ale także praktycznym zastosowaniem tej wiedzy w optymalizacji kampanii Google Ads (dawniej AdWords) naszych klientów.
Tytuł Google Partner obliguje nas do stałego podnoszenia kwalifikacji i bieżącej optymalizacji kampanii reklamowych tak, by spełnić rygorystyczne wytyczne jakościowe stawiane przez Google. Certyfikat to potwierdzenie naszego doświadczenia i gwarancja najwyższej jakości realizowanych kampanii. Masz pewność, że w działaniach wspierają Cię najlepsi eksperci.
KORZYŚCI PŁYNĄCE Z ADS / ADWORDS
PŁATNOŚĆ
ZA EFEKT
Podstawową formą rozliczenia w Google Ads jest koszt za każde kliknięcie (CPC) – opłata będzie pobrana jedynie w momencie, gdy zainteresowany ofertą użytkownik wejdzie na Twoją witrynę. Dzięki pełnej kontroli nad słowami, jakich używasz w kampanii, masz pewność, że płacisz tylko za wejścia na stronę, które są wartościowe i mogą przekształcić odwiedzających w Twoich realnych klientów.
ELASTYCZNY
BUDŻET
Dzięki rozliczeniom za każde kliknięcie, budżet Twojej kampanii Ads dopasowuje się dynamicznie do zapotrzebowania rynku. W każdej chwili masz możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wydatków w zależności od Twoich możliwości finansowych czy poziomu dostępności usług/produktów. Takie podejście gwarantuje Ci swobodę w inwestycji w kampanię reklamową.
BRAK DŁUGOFALOWYCH
ZOBOWIĄZAŃ
Z racji elastyczności budżetu i płatności za efekt, nie musisz wiązać się z nami długofalową umową. Dzięki temu możesz przetestować jakość świadczonych usług, nim podejmiesz decyzję o długofalowym prowadzeniu działań marketingowych, lub przeprowadzić szybką, okresową kampanię reklamową. To gwarancja komfortu i bezpieczeństwa współpracy.
BRAK
OGRANICZEŃ
Zapomnij o wszelkich ograniczeniach! Przy budowie kampanii reklamowej Ads, a także w trakcie jej trwania, możesz wykorzystać dowolną liczbę słów kluczowych w dowolnych konfiguracjach, jak również nieograniczoną liczbę tekstów reklamowych. Takie działanie pozwoli Ci wybrać najskuteczniejsze opcje.
PRECYZYJNE
KIEROWANIE REKLAMY
Kampania może być tak mała lub tak duża, jak tylko potrzebujesz. Działając na rynku lokalnym, nie musisz obawiać się ogólnopolskiej konkurencji. Google Ads pozwala dotrzeć z przekazem reklamowym do użytkowników zarówno w małej miejscowości na Śląsku, jak i do całego województwa lub kilku.
ZWROT
Z INWESTYCJI
Łącząc moc Google Ads z możliwościami Google Analytics, jesteśmy w stanie ocenić jakość generowanego ruchu. Tworząc miarodajne cele i monitorując KPI kampanii, dbamy o pozytywny zwrot z inwestycji. Opieka certyfikowanego specjalisty oraz stała optymalizacja kampanii, gwarantują Ci maksymalną efektywność.
RODZAJE KAMPANII GOOGLE ADS / ADWORDS
MODELE ROZLICZEŃ KAMPANII ADS / ADWORDS
PROCENT OD BUDŻETU
Wynagrodzenie uzależnione od wysokości budżetu reklamowego – określane wartością procentową – najczęściej mieszczące się w przedziale 10% – 30% budżetu reklamowego.
ABONAMENT
Stały abonament za obsługę konta Google Ads – jego wysokość uzależniona jest od ilości i rodzajów prowadzonych kampanii oraz czasu jaki dedykujemy na jej prowadzenie
i optymalizację każdego miesiąca.
JEDNORAZOWY
Jednorazowy audyt i optymalizacja – warunki ustalane indywidualnie po zapoznaniu się z kontem Ads, którego usługa ma dotyczyć