Google Ads – AdWords
Kampanie Google Ads - Twoja firma na najlepszym miejscu w Google
Poznaj potencjał Google Ads
BEZ UMÓW, BEZ CZEKANIA
Google Ads (dawniej Google AdWords) to sposób na dotarcie z Twoim przekazem reklamowym do 96% (ponad 26 mln) użytkowników, korzystających z Internetu w Polsce. To jeden z niewielu systemów reklamowych, który dzięki reklamie pojawiającej się tylko wtedy, gdy internauta czegoś aktywnie poszukuje, pozwala na przyprowadzenie na Twoją stronę użytkowników już zainteresowanych Twoją usługą lub produktem.
Dobierając odpowiednie frazy kluczowe, tworząc ciekawe teksty i kierując do adekwatnych stron docelowych, możemy docierać do odbiorców z nieinwazyjną reklamą Google Ads, dopasowaną do ich aktualnych potrzeb.
Certyfikowana agencja Google Partner
Jako agencja interaktywna z Katowic posiadamy prestiżowy tytuł Google Partner. Aby zdobyć to wyróżnienie, musieliśmy wykazać się nie tylko wiedzą teoretyczną podczas zdawania egzaminów specjalizacyjnych, ale także praktycznym zastosowaniem tej wiedzy w optymalizacji kampanii Google Ads (dawniej AdWords) naszych klientów.
Tytuł Google Partner obliguje nas do stałego podnoszenia kwalifikacji i bieżącej optymalizacji kampanii reklamowych tak, by spełnić rygorystyczne wytyczne jakościowe stawiane przez Google. Certyfikat to potwierdzenie naszego doświadczenia i gwarancja najwyższej jakości realizowanych kampanii. Masz pewność, że w działaniach wspierają Cię najlepsi eksperci.
Korzyści płynące z reklam Google Ads / AdWords
PŁATNOŚĆ
ZA EFEKT
Podstawową formą rozliczenia w Google Ads jest koszt za każde kliknięcie (CPC) – opłata będzie pobrana jedynie w momencie, gdy zainteresowany ofertą użytkownik wejdzie na Twoją witrynę. Dzięki pełnej kontroli nad słowami, jakich używasz w kampanii Google Ads, masz pewność, że płacisz tylko za wejścia na stronę, które są wartościowe i mogą przekształcić odwiedzających w Twoich realnych klientów.
ELASTYCZNY
BUDŻET
Dzięki rozliczeniom za każde kliknięcie, budżet Twojej kampanii Ads dopasowuje się dynamicznie do zapotrzebowania rynku. W każdej chwili masz możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wydatków w zależności od Twoich możliwości finansowych czy poziomu dostępności usług/produktów. Takie podejście gwarantuje Ci swobodę w inwestycji w kampanię reklamową Google Ads.
BRAK DŁUGOFALOWYCH
ZOBOWIĄZAŃ
Z racji elastyczności budżetu i płatności za efekt, nie musisz wiązać się z nami długofalową umową. Dzięki temu możesz przetestować jakość świadczonych usług, nim podejmiesz decyzję o długofalowym prowadzeniu działań marketingowych, lub przeprowadzić szybką, okresową kampanię reklamową Google Ads. To gwarancja komfortu i bezpieczeństwa współpracy.
BRAK
OGRANICZEŃ
Zapomnij o wszelkich ograniczeniach! Przy budowie kampanii reklamowej Google Ads, a także w trakcie jej trwania, możesz wykorzystać dowolną liczbę słów kluczowych w dowolnych konfiguracjach, jak również nieograniczoną liczbę tekstów reklamowych. Takie działanie pozwoli Ci wybrać najskuteczniejsze opcje.
PRECYZYJNE
KIEROWANIE REKLAMY
Kampania Google Ads może być tak mała lub tak duża, jak tylko potrzebujesz. Działając na rynku lokalnym, nie musisz obawiać się ogólnopolskiej konkurencji. Google Ads pozwala dotrzeć z przekazem reklamowym do użytkowników zarówno w małej miejscowości na Śląsku, jak i do całego województwa lub kilku.
ZWROT
Z INWESTYCJI
Jako agencja Google Ads jesteśmy w stanie ocenić jakość generowanego ruchu. Tworząc miarodajne cele i monitorując KPI kampanii, dbamy o pozytywny zwrot z inwestycji. Opieka certyfikowanego specjalisty oraz stała optymalizacja kampanii, gwarantują Ci maksymalną efektywność.
Rodzaje kampanii Google Ads / AdWords
Google Ads Katowice
Wybierz sprawdzoną agencję Google Ads, zajmującą się kampaniami reklamowymi w Googlu!
Modele rozliczeń kampanii Google Ads / AdWords
PROCENT OD BUDŻETU
Wynagrodzenie uzależnione od wysokości budżetu reklamowego – określane wartością procentową – najczęściej mieszczące się w przedziale 10% – 30% budżetu reklamowego.
ABONAMENT
Stały abonament za obsługę konta Google Ads – jego wysokość uzależniona jest od ilości i rodzajów prowadzonych kampanii oraz czasu jaki dedykujemy na jej prowadzenie
i optymalizację każdego miesiąca.
JEDNORAZOWY
Jednorazowy audyt i optymalizacja – warunki ustalane indywidualnie po zapoznaniu się z kontem Ads, którego usługa ma dotyczyć
Najczęściej zadawane pytania o kampaniach Google Ads do agencji z Katowic
Czy Klient ma dostęp do konta, na którym prowadzona jest kampania Google Ads?
W przypadku każdego Klienta istnieje możliwość uzyskania bezpośredniego dostępu do konta Google Ads. Oprócz tego, każdy klient otrzymuje od nas w pełni skonfigurowaną analitykę w Google Analytics w tym integrację Google Ads i Google Analytics dla pełnej transparentności.
Czy w ramach kampanii są przygotowywane teksty i grafiki?
W przypadku każdej kampanii przygotowujemy teksty reklamowe, jak również wszelkie rozszerzenia potrzebne do sprawnego działania kampanii. Na życzenie Klienta przygotowujemy zestawy 23 reklam graficznych, zgodnych z wytycznymi Google do użycia w kampaniach w sieci reklamowej i remarketingu.
Czy Klient otrzymuje co miesiąc raport z kampanii?
Każdy Klient otrzymuje co miesięczne podsumowanie kampanii, jednak wychodząc na przeciw oczekiwaniom – każdy klient otrzymuje od nas także link do interaktywnego raportu, który aktualizowany jest co 3 godziny, danymi prosto z konta Google Ads. Dzięki temu poza standardowym raportowaniem, udostępniamy możliwość śledzenia wyników i osiągów kampanii praktycznie w czasie rzeczywistym!
Kiedy Klient może się spodziewać efektów kampanii?
Z racji specyfiki działania kampanii Google Ads, jej efektywność może być odczuwalna nawet tego samego dnia! Z racji iż reklama Google Ads pojawia się w momencie gdy użytkownik aktywnie poszukuje danej frazy, skierowanie go do strony klienta może skutkować konwersją już po pierwszym kliknięciu. Biorąc pod uwagę jednak iż w kampanii jest wiele czynników tj. mierzalność konwersji, systemy machine learning, długość lejka sprzedażowego, sezonowość – rzeczywiste i miarodajne mierzenie efektywności powinno rozpocząć się przynajmniej po miesiącu działania kampanii.