Szkolenia Google AnalyticsNie marnuj budżetów reklamowych, analizuj dane!

OPANUJ DANE I ZYSKUJ WIĘCEJ!

Google Analytics to narzędzie, dzięki któremu pozyskasz mnóstwo wartościowych danych o ruchu w swojej witrynie. Dowiesz się skąd przybywają użytkownicy, jak długo czasu poświęcają Twoim podstronom, dlaczego rezygnują z zakupów… dzięki szkoleniu nauczysz się wykrywać miejsca, w których marnujesz swój budżet reklamowy oraz dostrzegać możliwości jak wykorzystać go lepiej!

PROGRAM SZKOLENIA GOOGLE ANALYTICS

  • Jak analizować dane?
  • Najważniejsze elementy analityki.
  • Tworzenie strategii.
  • KPI i cele.
  • Jak działa Google Anlaytics?
  • Ograniczenia Google Analytics.
  • Rodzaje danych zbieranych przez Google Analytics.
  • Tworzenie konta,
  • Struktura konta.
  • Podstawowa konfiguracja konta,
  • Konfiguracja celów.
  • Konfiguracja filtrów.
  • Konfiguracja własnych kanałów.
  • Konfiguracja e-commerce.
  • Łączenie kont AdWords i Analytics.
  • Importowanie celów,
  • Omówienie interfejsu raportowania.
  • Różnica pomiędzy danymi a wymiarami.
  • Segmentowanie użytkowników i analiza danych.
  • Najważniejsze raporty witryny.
  • Raporty e-commerce.
  • Ścieżki wielokanałowe.
  • Modele atrybucji.
  • Raporty Data Studio.

DLA KOGO JEST SZKOLENIE GOOGLE ANALYTICS?

Na szkolenie Google Analytics zapraszamy:

  • naszych obecnych klientów, którzy chcieliby poznać bliżej Google Analytics, nauczyć się zbierać i analizować dane w swojej witrynie;
  • pracowników firm, którzy rozpoczynają swoją przygodę z analityką Google.

Szkolenia mają charakter zamknięty. Każde charakteryzuje się indywidualnym podejściem – przechodząc do praktyki, koncentrujemy się na Twoim biznesie. Jeśli jesteś zainteresowany, daj nam znać czy potrzebujesz warsztatów indywidualnych czy grupowych (dla zespołu pracowników).

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Wypełnij brief Skontaktuj się z nami