Szkolenia Google AnalyticsNie marnuj budżetów reklamowych, analizuj dane!

OPANUJ DANE I ZYSKUJ WIĘCEJ!

Google Analytics to narzędzie, dzięki któremu pozyskasz mnóstwo wartościowych danych o ruchu w swojej witrynie. Dowiesz się skąd przybywają użytkownicy, jak długo czasu poświęcają Twoim podstronom, dlaczego rezygnują z zakupów… dzięki szkoleniu nauczysz się wykrywać miejsca, w których marnujesz swój budżet reklamowy oraz dostrzegać możliwości jak wykorzystać go lepiej!

PROGRAM SZKOLENIA GOOGLE ANALYTICS

  • Jak analizować dane?
  • Najważniejsze elementy analityki.
  • Tworzenie strategii.
  • KPI i cele.
  • Jak działa Google Anlaytics?
  • Ograniczenia Google Analytics.
  • Rodzaje danych zbieranych przez Google Analytics.
  • Tworzenie konta,
  • Struktura konta.
  • Podstawowa konfiguracja konta,
  • Konfiguracja celów.
  • Konfiguracja filtrów.
  • Konfiguracja własnych kanałów.
  • Konfiguracja e-commerce.
  • Łączenie kont AdWords i Analytics.
  • Importowanie celów,
  • Omówienie interfejsu raportowania.
  • Różnica pomiędzy danymi a wymiarami.
  • Segmentowanie użytkowników i analiza danych.
  • Najważniejsze raporty witryny.
  • Raporty e-commerce.
  • Ścieżki wielokanałowe.
  • Modele atrybucji.
  • Raporty Data Studio.

DLA KOGO JEST SZKOLENIE GOOGLE ANALYTICS?

Na szkolenie Google Analytics zapraszamy:

  • naszych obecnych klientów, którzy chcieliby poznać bliżej Google Analytics, nauczyć się zbierać i analizować dane w swojej witrynie;
  • pracowników firm, którzy rozpoczynają swoją przygodę z analityką Google.

Szkolenia mają charakter zamknięty. Każde charakteryzuje się indywidualnym podejściem – przechodząc do praktyki, koncentrujemy się na Twoim biznesie. Jeśli jesteś zainteresowany, daj nam znać czy potrzebujesz warsztatów indywidualnych czy grupowych (dla zespołu pracowników).

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Wypełnij brief Skontaktuj się z nami