Treści eksperckie
JESTEM SPECJALISTĄ – UDOWODNIJ!
O swoich produktach i usługach wiesz wszystko. To Twoja codzienność i czasem masz wrażenie, że wszyscy to wiedzą… nieprawda! Dziel się poradami cennymi dla Twoich klientów. Pisz z pozycji eksperta o tym, co istotne dla tych, którzy skorzystali bądź mogą skorzystać z Twoich usług w przyszłości. Jako stomatolog, realizuj Transmisje NA ŻYWO na Facebooku, udzielając widzom odpowiedzi na najczęstsze pytania do dentysty. Jako producent opon, przeprowadź test opon i opublikuj go na YouTube. Jako kosmetyczka, napisz e-booka o pielęgnacyjnych i kosmetycznych trikach, które poprawią urodę. Znajdź tematy interesujące dla Twoich odbiorców i jednocześnie związane z Twoim biznesem, opracuj je w atrakcyjnej i przystępnej formie, a następnie dziel się nimi! Zgodnie ze znaną w psychologii regułą wzajemności, potencjalny klient, który coś od Ciebie otrzymał, będzie odczuwał potrzebę, by się odwzajemnić, coś Ci podarować – jeśli nie będzie to zakup, to na pewno zainteresowanie Twoją marką. WARTO!
TREŚĆ OD EKSPERTA
Treści eksperckie to wszystkie materiały tworzone przez Ciebie jako markę, które są ciekawe i użyteczne dla Twoich odbiorców. Powinny ściśle dotyczyć Twojej działalności i mieć jak najwyższą jakość – w końcu jesteś specjalistą w swoim fachu! Nikt jednak na słowo nie uwierzy, musisz to udowodnić, a my możemy Ci w tym pomóc. W czym dokładnie? W przygotowaniu pomysłu, opracowaniu i realizacji takich projektów jak:
- Newsletter.
- Infografika.
- Case Studies (studium przypadku).
- Eksperckie materiały video.
- Instrukcje, e-booki, artykuły, broszury…