Content marketingTREŚĆ, KTÓRĄ LUBIĄ TWOI KLIENCI

Marketing treści


W czasie ulubionego filmu, przerwa na reklamę – przełączasz. W drodze do pracy, las billboardów – ignorujesz. Na stronach internetowych obstrzał wyskakujących okienek – zamykasz. Te wszystkie komunikaty reklamowe, które do Ciebie krzyczą, to outbound marketing (marketing wychodzący). Coraz mniej skuteczny, coraz bardziej frustrujący. Jego przeciwieństwo to inbound marketing (marketing przychodzący), którego składową jest content marketing (marketing treści). Tutaj marka nie wciska Ci produktów i usług, a oferuje wartość. Coś, co jest przydatne, ciekawe, emocjonujące. Coś, czego sam szukasz w Internecie. Stawiając się w pozycji firmy, musisz oferować kontent, który jest przyjemny w odbiorze i wartościowy dla Twojej grupy docelowej. Musisz przygotować materiały, których Twoi odbiorcy sami szukają i, po prostu, dać się znaleźć. Pomożemy Ci w tym!

Rola marketingu treści

co w menu?


Jedno danie można serwować na wiele sposobów. Podobnie jest z treścią. Można ją podawać w różnych formach, pamiętając, by zawsze była lekkostrawna dla potencjalnego klienta.

Po co mi content marketing?


Content is king! Tak, w Internecie wartościowa treść jest królem. To dzięki niej:

  • wespniesz się wysoko w wynikach wyszukiwania w Google;
  • w nienachalny sposób, przyciągniesz uwagę potencjalnych odbiorców;
  • zakotwiczysz markę w świadomości konsumentów;
  • wzbudzisz sympatię obecnych i potencjalnych klientów;
  • zbudujesz lojalność klientów;
  • stworzysz społeczność i pozyskasz ambasadorów swojej marki;
  • zostaniesz ekspertem w swojej branży, kimś wiarygodnym, komu warto zaufać;
  • zwiększysz sprzedaż!

OK, jestem zdecydowany, co dalej?


W zależności od głównego celu Twojej kampanii (np. budowa świadomości marki, zwiększenie ruchu na stronie internetowej, zwiększenie sprzedaży konkretnych produktów), zaproponujemy Ci najefektywniejsze rozwiązania z zakresu content marketingu. Weźmiemy pod uwagę czy planujesz krótkoterminową promocję, czy marketing treści ma stanowić element długoterminowych działań, np. pozycjonowania. Dzięki przemyślanej strategii możesz mieć pewność, że każda złotówka Twojego budżetu zostanie rozsądnie wydana. Wypełnij brief, zadzwoń albo… wpadnij na kawę. W gronie ekspertów zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Wypełnij brief Skontaktuj się z nami