Media społecznościowe
DAJ SIĘ POLUBIĆ
Prowadzenie Facebook
BUDUJ RELACJE
Ludzie kochają niepowtarzalne, prawdziwe historie. Zwłaszcza takie, w których sami mogą być częścią. Wykorzystaj to! Zachęć klientów do współtworzenia opowieści o Twojej firmie i zbuduj własną społeczność, która zna, lubi i rekomenduje innym Twoje produkty bądź usługi. To możliwe dzięki firmowej stronie na Facebooku (tzw. fanpage). Tutaj narracja przeradza się w dialog, a klienci stają się Twoimi partnerami, chętnie dzielącymi się rekomendacjami i spostrzeżeniami na temat Twojej oferty.
Poprzez atrakcyjne, aktualne treści podtrzymamy zainteresowanie marką, utrwalimy jej wizerunek w świadomości konsumentów, zbudujemy zaufanie i długotrwałe relacje. Dzięki ściśle ukierunkowanym kampaniom reklamowym trafimy z przekazem do określonej grupy docelowej, zatem nie zmarnujesz środków na promocję wśród osób spoza grona Twoich potencjalnych klientów. Sprawdź naszą ofertę prowadzenia Facebooka, reklamy na Facebooku i ile kosztuje prowadzenie fanpage.
JEDEN OBRAZ WART WIĘCEJ…
… niż tysiące słów! A gdy jeszcze dodamy do niego właściwe #hasztagi… będzie się działo!
Rejestruj chwile ważne dla Twojej firmy i Twoich klientów. Chwal się nagrodami, prezentuj wydarzenia, w których bierzesz udział, pokazuj co robisz i gdzie jesteś (selfie nadal jest modne!). Bądź na czasie! Tu i teraz! Twórz relacje. Daj się polubić i poobserwować!
Wybierz trzy tematy, którym będą odpowiadać Twoje zdjęcia i publikuj je w ramach jednej, spójnej konwencji. Połącz Instagram z fanpage’em, uruchom sklep na Instagramie, zacznij efektywnie promować swoją firmę.
Nie masz czasu na czuwanie nad kolejnym kontem w social media? Możesz na nas polegać. Należymy do grona nielicznych agencji social media, które oferują obsługę firmowego konta na Instagramie. Posiadamy niezbędne do tego narzędzia, doświadczenie, a przede wszystkim umiejętności. Oferujemy także prowadzenie kampanii reklamowych na Instagramie. Sprawdź nas!
YOUTUBE
VIDEO SPRZEDAJE
YouTube to miejsce, gdzie znajdziesz nie tylko śmieszne filmiki z kotami. Wbrew pozorom, tkwi w nim duży potencjał marketingowy, który jest w zasięgu budżetu również małych przedsiębiorstw.
Dzięki firmowemu kanałowi YouTube możesz realizować różne cele. Zwiększać sprzedaż poprzez spoty, reklamy tekstowe i wideo-prezentacje produktów i usług. Budować pozycję eksperta, dzięki filmom instruktażowym, doradczym. „Ocieplać” wizerunek przedstawiając firmę „od środka”, prezentując zespół, czy relacjonując udział w zewnętrznych inicjatywach społecznych. Poszerzać zasięg poprzez publikację treści wirusowych, chętnie rozpowszechnianych przez internautów. Możliwości jest wiele. Podobnie jak dobrych ujęć – zbliżenie, rozmycie, dynamiczne przejście, kadr z lotu drona. Stworzymy materiał, który ogląda się z przyjemnością.
INSPIRUJ
O ile na Facebooku czy Google+ ładne grafiki i zdjęcia odgrywają istotną rolę, o tyle na Pintereście są najważniejsze! To serwis skupiający społeczność wzrokowców, którzy kochają to co piękne i inspirujące.
Dotrzyj do ludzi zainteresowanych tematami związanymi z Twoją firmą i branżą. Zachwycaj wyjątkowymi zdjęciami. Dziel się pomysłami. Inspiruj. Przyciągnij wzrok i uwagę tych, którzy mogą zostać Twoimi klientami.
Nie masz ładnych, dobrych jakościowo fotografii? Nie wiesz czym zainteresować odbiorców? Skontaktuj się z nami. Po analizie obrazu Twojej branży w social media, przygotujemy wstępną strategię działań dla Twojej firmy. W razie konieczności zaproponujemy Ci profesjonalną sesję fotograficzną w konkurencyjnej cenie. Wystarczy, że dasz nam znać i… działamy! 🙂
wejdź w #dialog
280 znaków i ani kropki więcej – to długość pojedynczej wiadomości na Twiterze, tak zwanego tweeta. Niby niewiele, a jednak możliwości ogromne! Szczególne znaczenie mają tutaj działania z zakresu Real Time Marketingu – kreatywne wplatanie własnej marki w dyskusję o tym, co jest na czasie.
Rozmawiaj z innymi użytkownikami Twittera, również tymi biznesowymi. Zyskuj popularność dzięki błyskotliwym ripostom. Buduj sympatię klientów dzięki natychmiastowym odpowiedziom. Zarządzaj reputacją marki i szybko reaguj na najmniejsze kryzysy wizerunkowe. Promuj dodatkowo treści z innych serwisów społecznościowych, swojej strony www, czy e-sklepu. Twitter to kanał, który warto wykorzystać! Jednak co począć, gdy na stały monitoring i udział w dyskusjach nie ma już czasu? Bez obaw. Zajmiemy się tym! Stworzymy Twoje biznesowe konto na Twitterze, zadbamy o jego aktualizację i bieżący kontakt z odbiorcami.
B2B i NAJLEPSI PRACOWNICY
LinkedIn to doskonałe miejsce, by pozyskać wartościowe kontakty biznesowe oraz najlepszych specjalistów do swojego zespołu. To również idealny kanał social media do promocji marki osobistej – Ciebie! Uzupełnij swój życiorys, pochwal się dokonaniami, publikuj na bieżąco i bierz udział w dyskusjach z innymi specjalistami z branży – bądź aktywny, bądź ekspertem!
Co tutaj możemy dla Ciebie zrobić?
- Przeprowadzić kampanię rekrutacyjną.
- Pomóc w budowie wizerunku profesjonalisty i nawiązywaniu kontaktów biznesowych – działania z zakresu personal brandingu i networkingu.
- Prowadzić i promować stronę firmową.
Oprócz prowadzenia kanału społecznościowego, oferujemy także płatne reklamy na LinkedIn.
GOOGLE MOJA FIRMA
profesjonalnie w wyszukiwarce
Firmy, które posiadają zweryfikowane informacje w Google Moja Firma są dwa razy częściej uznawane przez konsumentów za godne zaufania. Google Moja Firma to swoiste centrum dowodzenia wizerunkiem Twojego biznesu w wyszukiwarce oraz w Mapach. Dlaczego warto je mieć? By:
- Poprawić widoczność online firmy. Bogata w treść, zaktualizowana wizytówka firmy w Google będzie doskonale wyświetlać się w wynikach wyszukiwania. Warto ją uzupełnić zdjęciami czy wirtualnym spacerem.
- Wyciągać wnioski. W Google Moja Firma masz dostęp do cennych statystyk dotyczących tego, jak użytkownicy wyszukują Twój biznes oraz skąd pochodzą (dzięki Google Moja Firma możesz na przykład dowiedzieć się ile osób zadzwoniło do Ciebie na numer wyświetlany w lokalnych wynikach wyszukiwania).
- Mieć kontrolę nad informacjami wyświetlanymi o Twojej firmie. Najważniejsze jest, by były to informacje kompletne i aktualne – nikt nie lubi przyjechać do firmy i dowiedzieć się, że jest już dawno zamknięte, bo ktoś nie zaktualizował godzin otwarcia w wizytówce w Google.
- Aktywizować obecnych i potencjalnych klientów. Możesz skutecznie aktywizować użytkowników przez zamieszczanie atrakcyjnych promocji czy ograniczonych czasowo, dedykowanych ofert. Jak się okazuje, nieraz wystarczy opublikować zdjęcie, by zachęcić do interakcji – firmy, które do opisów dołączają fotografie, otrzymują aż o 42% więcej zapytań o wskazówki dojazdu w Mapach i o 35% więcej kliknięć w odnośnik do strony internetowej niż firmy, które ich nie zamieszczają.
- Monitorować i odpowiadać na pojawiające się opinie i zapytania. Dzięki Google Moja Firma możesz szybko reagować na opinie pojawiające się o Twojej firmie, łagodzić ewentualne konflikty nim przerodzą się w kryzys, nawiązywać relacje z użytkownikami poprzez profesjonalną obsługę mediów społecznościowych (w tym odpowiadania na zapytania i komentarze) już na poziomie zapytań w wyszukiwarce.
Jako certyfikowana agencja Google (Partner Premier Google), znamy wyszukiwarkę od podszewki. Zadbamy zarówno o pozytywny wizerunek i aktualne informacje na temat Twojej firmy w Google Moja Firma, jak również przeprowadzimy skuteczną kampanię reklamową w wyszukiwarce. Daj nam tylko znać i działamy! ?
Po co mi Social Media?
Media społecznościowe to dodatkowy kanał komunikacji marki, który warto wykorzystać. Warto nie ze względu na to, “bo wszyscy tam są”, a dlatego, że social media niosą ze sobą realne korzyści! Trzeba tylko wiedzieć, gdzie działać i jakie kroki podejmować, by miały sens w przypadku Twojego biznesu. Wbrew pozorom nie każda marka jest mile widziana na Facebooku, a inwestowanie w LinkedIn nie zawsze ma sens. Dlatego jako agencja social media z wieloletnim doświadczeniem, zarekomendujemy tylko te serwisy społecznościowe, które przyniosą Ci zysk.
W SOCIAL MEDIA MOŻESZ:
- budować własną społeczność;
- zyskiwać ambasadorów marki;
- sprzedawać produkty i usługi;
- kreować pozytywny wizerunek;
- tworzyć markę osobistą;
- realizować krótkoterminowe i długoterminowe kampanie reklamowe;
- pozyskiwać lojalnych klientów, partnerów biznesowych i wyspecjalizowanych pracowników.
Wszystko zależy od charakteru Twojej działalności i wyznaczonych celów marketingowych. Dlatego na etapie tworzenia oferty i przygotowywania strategii Twojej obecności w social media tak ważny jest dobrze wypełniony brief. Daj nam znać, czego oczekujesz.
Na co komu dziś… Agencja Social Media?
“CO TO JEST WRZUCIĆ POSTA… PIKUŚ!” – na szczęście takie słowa słyszymy coraz rzadziej. Klient, który do nas trafia zazwyczaj jest już świadomy tego, że skuteczne działania w mediach społecznościowych nie opierają się wyłącznie na publikacji postów na Facebooku, a i sama taka publikacja wymaga wiedzy i umiejętności, nieraz wykraczających poza kompetencje pojedynczego specjalisty. Nie sztuką jest samo opublikowanie wpisu, sztuką jest zrobienie tego tak, by nasze działanie przyniosło zamierzony rezultat i było częścią spójnej strategii marketingowej.
Właściwie wyznaczone cele, kreatywne projekty, treści wysokiej jakości, skrojone pod daną grupę docelową, jednolita identyfikacja wizualna, dobrze opracowany materiał filmowy, wykorzystanie najefektywniejszych formatów reklamowych, precyzyjne targetowanie, bieżąca optymalizacja reklam, monitoring… jest mnóstwo czynników, które mają wpływ na powodzenie Twoich działań w Social Media, a które powinieneś wziąć pod uwagę. My robimy to codziennie, nowości w social media rzadko są dla nas zaskoczeniem, znamy zakamarki systemu reklamowego Facebooka czy LinkedIna jak własną kieszeń, może być tak: korzystamy z profesjonalnych narzędzi, jak choćby Brand24, dzięki któremu, nie przegapimy żadnej wzmianki o Twojej marce. W kwestii kreatywnych pomysłów, wiemy jak zrobić coś bardzo dobrze, ale nie przedobrzyć ;). Tak jak Ty jesteś fachowcem w swojej dziedzinie, tak my, jako agencja social media, znamy się na swojej pracy. Możesz się o tym przekonać bez długoterminowej umowy czy haczyków. Zapytaj o okres próbny działań w social media.