Sieć wyszukiwania
POJAWIAJ SIĘ, GDY CIĘ POTRZEBUJĄ
Celem każdej skutecznej reklamy jest połączenie użytkownika poszukującego rozwiązania swojego problemu, z firmą która jest w stanie rozwiązać ten problem. Kluczowe
w tym procesie jest to, aby reklama pokazywała się wtedy, gdy użytkownik jest nią faktycznie zainteresowany. Właśnie taką siłą dysponuje sieć wyszukiwania Google.
Obsługując ponad 96% użytkowników Internetu w Polsce, Google jest w stanie prawie natychmiastowo połączyć szukających produktów i usług użytkowników, z firmami które oferują właśnie te produkty i usługi. Ta ścisła współpraca i swoista symbioza, doprowadza do jakże pożądanej sytuacji win-win: gdzie zarówno użytkownik
jak i firma dostają to czego oczekują.
Nieinwazyjna forma tekstów reklamowych, połączonych z aktywnym procesem poszukiwania danego tematu przez wpisywanie fraz kluczowych przez użytkowników, sprawia iż reklamy w sieci wyszukiwania są bardzo pozytywnie odbierane przez większość internautów.
Dobierając odpowiednie frazy kluczowe możesz decydować, do użytkowników na jakim etapie w procesie zakupowym chcesz dotrzeć. Jako reklamodawca możesz zarówno edukować stawiających pierwsze kroki na etapie świadomości, jak i domykać sprzedaż z użytkownikami w finalnej fazie zakupowej.
KORZYŚCI SIECI WYSZUKIWANIA
NIEINWAZYJNA
REKLAMA
Reklama pokazuje się tylko wtedy, gdy potencjalny klient aktywnie poszukuje Twoich rozwiązań.
NAJLEPSZE
MIEJSCE
Reklamy Adwords w wynikach wyszukiwania zajmują najwyższe pozycje, przez co generują największe zainteresowanie.
NATYCHMIASTOWE
EFEKTY
Kampania może być aktywna już po kilkunastu minutach od startu i generować zapytania już w ciągu kilku pierwszych godzin.