Wydruk materiałów
Zaprojektowanie materiałów reklamowych do druku to pierwszy etap, potem trzeba je wydrukować. I choć brzmi to banalnie, wcale nie jest takie proste. Równie ważne, co dobry projekt graficzny, jest umiejętne dobranie papieru, jego gramatury czy zdobień. Problematyczne bywa określenie nakładu, jednak z naszym wsparciem nie ma mowy o takich problemach!
Dlaczego my?
Doradzimy Ci w kwestii wyboru formatu, gramatury papieru, jego zdobień oraz nakładu do druku. Możesz nas odwiedzić, wziąć do ręki
i porównać ze sobą przykładowe, wydrukowane projekty. Kompleksowo zajmiemy się obsługą Twojego zamówienia – będziemy informować Cię na bieżąco o postępach i postaramy się, aby przesyłka dotarła w terminie. Gotowe zamówienie prześlemy na wskazany przez Ciebie adres. W każdej chwili możesz dać nam znać, że potrzebujesz dodruku.
Wybór nakładu
Każdy biznes ma inne potrzeby w zależności od wielkości, branży
i obszaru działania. Na podstawie niezbędnych informacji doradzimy Ci, jak duży powinien być nakład Twoich materiałów reklamowych. Dzięki temu nie będziesz musiał ich dodrukowywać, co często wiąże się ze znacznym wzrostem kosztów.
Wybór papieru
Wybranie odpowiedniego papieru to kluczowy element przy projektowaniu wizytówek czy ulotek. Od niego w dużej mierze zależy,
w jaki sposób zostanie odebrany materiał reklamowy. Poszczególne zdobienia nie zawsze będą go uatrakcyjniać. Podpowiemy Ci jak je łączyć, aby uzyskać najlepszy efekt.
Do wyboru są różne rodzaje uszlachetnień; foliowane, lakierowane UV,
hot-stamping, kalandrowane, sztancowane, tłoczone.
Wybór formatu
Oferujemy Ci pełne wsparcie. Przed opracowaniem projektu graficznego doradzimy Ci jaki format do wydruku materiałów reklamowych – takich jak wizytówki, broszury i ulotki – będzie dla Ciebie najlepszy. Podpowiemy, kiedy warto zastosować druk dwustronny oraz przedstawimy najpopularniejsze rodzaje gramatur. Zrobimy wszystko, abyś miał pewność, że wybrane przez Ciebie materiały do druku, będą jak najlepiej spełniały swoją rolę.