Jak utworzyć cykliczne wydarzenie na Facebooku?

Jeśli często organizujesz eventy i męczy Cię żmudne dodawanie tych samych wydarzeń, które odbywają się w różnych terminach, ten artykuł jest dla Ciebie. Istnieje rozwiązanie!

Dlaczego warto utworzyć wydarzenie cykliczne?

Wydarzenie cykliczne ma wiele zalet. To nie tylko oszczędność czasu, ale także pieniędzy! Promowanie każdego eventu z osobna przynosi dużo gorsze wyniki, niż reklamowanie jednego wydarzenia, w którego obrębie rozbudowujemy społeczność zainteresowaną naszym przedsięwzięciem. To z kolei przynosi dużą korzyść w działaniach reklamowych, gdyż fani wydarzenia mogą zostać wyłonieni jako niestandardowa grupa odbiorców. Dzięki temu w przyszłości będziesz mógł kierować swoje reklamy właśnie do nich!

Jak utworzyć wydarzenie cykliczne?

Kluczową rolę odgrywa tutaj rozwijane menu „Częstotliwość”. Tworząc wydarzenie, kliknij tę sekcję i wybierz jedną z czterech dostępnych opcji.


Teraz możesz określić sposób organizacji swojego wydarzenia. Wybierając wariant „Jednorazowo”, tworzysz standardowe wydarzenie. Niestety, czas jego trwania nie może być dłuższy niż 14 dni. Sposobem na przedłużenie naszego wydarzenia jest wybranie opcji „Codziennie”, gdyż wówczas wydarzenie może potrwać nawet 52 dni. Najpierw jednak zastanów się, czy każdy dzień Twojego eventu oferuje inne atrakcje i czy warto o nich codziennie dawać znać odbiorcom. Biorący w nim udział użytkownicy otrzymają bowiem powiadomienie każdego dnia jego trwania. To natomiast może skutkować masowym opuszczaniem wydarzenia przez Facebookowiczów.

Dla cotygodniowych wydarzeń idealnie nada się opcja o tej samej nazwie: „Cotygodniowo”. Możesz wybrać jeden, konkretny dzień tygodnia, w którym cyklicznie odbywa się Twoje wydarzenie. Taki wariant wydarzenia może odbywać się maksymalnie 52 razy. Całkowity czas jego trwania wynosi zatem na prawie cały rok!

Jeśli żadna z dotychczasowo opisanych opcji nie spełnia Twoich oczekiwań, bez obaw. Możesz także zorganizować swoje wydarzenie „Niestandardowo”, czy cyklicznie o różnych, niekoniecznie regularnych odstępach. Wybierając ten wariant, zobaczysz kalendarz, w którym Facebook poprosi Cię o wybranie preferowanych terminów.

Po zaznaczeniu odpowiednich dat przyporządkuj wybrane godziny, w których mają się odbywać Twoje wydarzenia. Jeśli wydarzeń jest sporo, ale chcesz, aby odbywały się w tych samych godzinach, możesz zastosować automatycznie te same opcje dla wszystkich wydarzeń. W tym przypadku również masz do dyspozycji 52 terminy.

Organizujesz często wydarzenia cykliczne na Facebooku? A może dopiero zamierzasz zacząć to robić? Daj nam znać!

Oceń
Content & Social Media Manager, Kulturoznawca, Fotograf. Wbrew panującej na Facebooku tendencji, stara się pojawić na większości wydarzeń, w których bierze udział (zwłaszcza tych związanych z social mediami, podróżami i fotografią). Kolegów z pracy zaraża śmiechem i rzadko gasnącym entuzjazmem.

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Wypełnij brief Skontaktuj się z nami