Dzień Social Media w Katowicach

Co wyróżnia dobrego Social Media Ninję? Oprócz wprawnego pióra, nienagannego zmysłu estetycznego, ogromnej elastyczności i encyklopedycznej wiedzy z wielu dziedzin, jest jeszcze coś: ZAWSZE musi być na bieżąco.

Czytanie branżowych newsów i zaglądanie „co na fejsie piszczy” niemal 100 razy dziennie, nie zawsze jednak wystarcza. Dlatego właśnie nasze dziewczyny z działu Social Media udały się w piątek po trochę fachowego mięsa…

Gdzie? Na konferencję! I to nie byle jaką. Dzień Social Media w Katowicach, organizowany przez agencję Social Media Now opierał się bowiem na unikalnej formule: 5 tematów i 5 ekspertów (Monika Czaplicka, Artur Jabłoński, Piotr Chmielewski, Franciszek Bazyli Georgiew i Daniel Kędzierski). „Nic nadzwyczajnego” – pomyślicie pewnie. A co, jeśli KAŻDY z prelegentów wypowie się na KAŻDY z tematów?! O skutkach tej wielkiej burzy mózgów najlepiej opowiedzą same uczestniczki.

Ada: „Wszelkie wydarzenia edukacyjne i konferencje przeznaczone dla osób, których codzienna praca jest nierozerwalnie związana z mediami społecznościowymi, są do siebie łudząco podobne: wypełniona do ostatniego miejsca sala wysłuchuje prezentacji kilkunastu mniej lub bardziej poważanych ekspertów, często nawet nie mając możliwości nawiązania z mówcą bliższego kontaktu, czy zadania na forum nurtujących pytań.

Dzień Social Media, wymyka się tym wszystkim utartym schematom i – w mojej opinii – staje się wyznacznikiem nowej, lepszej jakości w sferze branżowych eventów. Kameralny charakter i nowatorska, oparta na debacie forma wydarzenia, pozwala wszystkim jego uczestnikom wyciągnąć ze spotkania jak najwięcej. Social Media Now organizując to spotkanie wyraźnie postawiło na jakość, a nie ilość biorąc sobie do serca zasadę, że jeśli uczyć się, to tylko od najlepszych”.

Ania: „To zdecydowanie wyjątkowe wydarzenie branży Social Media! Losując kolejność, eksperci wypowiadali się na jeden temat ukazując swoje subiektywne spojrzenie na reklamę w Mediach Społecznościowych. I choć każda wypowiedź zawierała sporą ilość smaczków, najlepsze okazywały się późniejsze dyskusje. Wspólnie mogliśmy wymienić się doświadczeniami i znaleźć odpowiedzi na nurtujące nas kwestie. Sami prelegenci przekazali nam ogrom wiedzy i cierpliwie słuchali naszych spostrzeżeń. Chapeau bas!”

Karina: “Dzień Social Media to perełka wśród branżowych wydarzeń, nie tylko ze względu na formę, ale i jakość. Eksperci-praktycy, konfrontacja poglądów, merytoryka. Samo mięcho, bez zbędnych zapychaczy i napastliwej autoreklamy. Możliwość spojrzenia na działania w mediach społecznościowych z różnych perspektyw była dla mnie bezcenna i inspirująca (remarketing po UTM – Artur Jabłoński, dziękuję!; magic linki i automatyzacja reklam z FastTony – już testuję!:)). O ile początkujący social media ninja może się nieco pogubić (ale i zmotywować!), o tyle dla specjalistów z kilkuletnim stażem to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, zapoznania się z nowościami i wzajemnych inspiracji. Polecam każdemu, kto zdaje sobie sprawę z tego, że marketing w social media to nie tylko “klepanie postów na fejsie”!

Formuła wydarzenia, jak widać, okazała się strzałem w dziesiątkę. Czy czekamy na kolejną edycję? Oczywiście, z niecierpliwością! A teraz, w przypływie bezcennej inspiracji i motywacji, czas przetestować i wdrożyć kolejne skuteczne rozwiązania reklamowe dla naszych Klientów.

[Głosów:6    Średnia:5/5]
udostępnij:
Content & Social Media Manager, Kulturoznawca, Fotograf. Wbrew panującej na Facebooku tendencji, stara się pojawić na większości wydarzeń, w których bierze udział (zwłaszcza tych związanych z social mediami, podróżami i fotografią). Kolegów z pracy zaraża śmiechem i rzadko gasnącym entuzjazmem.

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Wypełnij brief Skontaktuj się z nami