Pozycjonowanie stron Zabrze
Agencja SEO Zabrze
Prowadząc działalność o ograniczonym zasięgu, przedsiębiorcy często nie wiedzą, w jaki sposób pozyskiwać lokalnych klientów. Najczęstszym sposobem w tym przypadku są osoby zainteresowane z polecenia, choć tak na prawdę coraz częściej potencjalni klienci znajdują firmę przez internet. Mapy Google, wizytówka z opiniami oraz pierwsza strona wyszukiwarki to miejsca, gdzie osoba poszukująca usług lub produktu uda się najpierw. Jak się tam znaleźć? Prowadzić działania z zakresu lokalnego pozycjonowania stron internetowych!
Pozycjonowanie stron w Zabrzu – kiedy zlecić?
Prowadzisz działalność z mieście Zabrze? Oferujesz usługi lub produkty tylko lokalnie? W takim razie zwróć uwagę na lokalne pozycjonowanie w Zabrzu oraz agencję SEO, które mają taką usługę w ofercie. Chcąc dotrzeć do lokalnych klientów, nie musisz prowadzić działań na ogólną skalę! Wystarczy dobrze zoptymalizowana strona pod miasto i okolice, pojawienie się w wizytówkach, tzw. NAP-ach, dopracowana własna wizytówka Google Moja Firma i masz już połowę sukcesu! Od czego zależy druga połowa? Od Twojej umiejętności sprzedaży i jakości usług!
Oferta pozycjonowania stron w Zabrzu
Audyt SEO
Audyt SEO to analiza strony internetowej pod kątem błędów technicznych i contentowych oraz wskazówki, w jaki sposób mogą być wyeliminowane.
Linkbuilding
Linkbuilding, czyli budowanie profilu linków. Wybór dobrych miejscówek do publikacji linków do naszej strony.
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie lokalne to działania z zakresu SEO, nakierowane na zasięg lokalny lub regionalny.
Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie sklepów to zestaw działań on-site i off-site dla sklepu internetowego w celu podniesienia jego pozycji na określone frazy kluczowe – sprzedawane produkty lub kategorie produktów.
Korzyści z pozycjonowania
Marketing często kojarzony jest z natrętnymi reklamami, które prowadzą do złych skojarzeń u konsumentów. Często ludzie nie wiedzą, że istnieje takie pojęcie jak pozycjonowanie stron www, które jest częścią działań promocyjnych. I to jest największa jego zaleta! Więc czym jest pozycjonowanie?
Pozycjonowanie to zestaw działań na stronie oraz poza nią, którego głównym celem jest podniesienie pozycji w wyszukiwarce (najcześciej jest Google, który ma większość rynku) na konkretne słowa kluczowe. Ludzie zwykle nie sprawdzają nawet drugiej strony wyników wyszukiwania, dlatego prowadząc działania z zakresu SEO ważne jest “wybicie się” w TOP 10. Takie wyniki nie są odznaczone jako Reklama, dlatego często nie są z nią utożsamiane.
Pozycjonowanie lokalne vs ogólnopolskie
Pozycjonowanie lokalne od ogólnopolskiego różni się tym, że strona nie jest pozycjonowana na ogólne słowa kluczowe, lecz bardziej szczegółowe (nazywane również long-tail) z dopiskiem miasta. Podamy przykład. Jako agencja SEO oferujemy swoje usługi w Zabrzu i okolicach, dlatego ważnymi słowami kluczowymi dla nas będą: “pozycjonowanie Zabrze”, “Pozycjonowanie stron Zabrze”, “Pozycjonowanie stron internetowych Zabrze” oraz inne. Mniej więcej tak samo wygląda schemat dla innych branż, dopisując do usługi czy produktu miasto, choć trzeba pamiętać o sprawdzeniu, w jaki dokładnie sposób internauci je wyszukują.
Oprócz tego, pozycjonowanie lokalne różni się od ogólnokrajowego tym, że jest tańsze ze względu na węższy zasięg i mniejszą konkurencję, a najczęściej jest bardziej opłacalne. Po co firma ma przepłacać za ogólnokrajowy zasięg, jeśli nie będzie w stanie zapewnić usługi w innym mieście?
Jak wygląda pozycjonowanie stron internetowych w Zabrzu?
Niezależnie od zasięgu, działania z zakresu pozycjonowania muszą być prowadzone na odpowiednio zoptymalizowanej stronie. Jak się do tego zabrać? Odpowiedź jest jedna: audyt SEO. Audyt SEO to analizy strony pod kątem błędów, które mogą przeszkadzać w pojawieniu się na pierwszej stronie wyszukiwarki. Są to błędy natury technicznej, tj. błędy 3xx, 4xx, 5xx, błędne przekierowania, niedziałające elementy na stronie, brak indeksacji itd, oraz w treściach, tj. kanibalizacja treści, duplikacja, braki metadanych, nieprawidłowa hierarchia nagłówków. Efektem audytu SEO i działań on-site jest ich naprawa.
Później specjalista SEO przystępuje do budowania profilu linków, czyli pozyskiwanie linków z innych stron. O tym, czym dokładnie jest linkbuilding i jak pozyskiwać linki do witryny pisaliśmy na naszym blogu.
Pozycjonowanie stron internetowych Zabrze
Poszukujesz agencji do skutecznego pozycjonowania stron w Tychach? Już ją masz! Skontaktuj się z nami, a przedstawimy Ci ofertę współpracy!
Cennik pozycjonowania stron www w Zabrzu
Mówimy od razu – nie ma określonej ceny pozycjonowania stron i sklepów internetowych. Wycena zależy od branży, konkurencji, zasięgu, domeny i jej historii, ogólnie prowadzonego marketingu internetowego dla biznesu, w tym działań SEO. Do tego dochodzą podstępne algorytmy i ich zmiany, które często robią pod górkę i wymagają szybkiej reakcji. Na cenę ostateczną składają się godziny pracy specjalisty SEO, copywritera, programisty oraz opłaty zewnętrzne, tj. płatność za linki. Przykładowy cennik pozycjonowania możesz sprawdzić na naszym blogu!