Opis

Temat pielęgnacji stóp, a zwłaszcza profilaktyki przeciwgrzybiczej, nie należy do najprostszych w branży kosmetycznej. Po preparaty do stóp, takie jak kosmetyki Acerin, sięgamy najczęściej w sytuacjach kryzysowych, gdy na przykład odcisk tak mocno odciśnie się na naszej codzienności, że już nie możemy przejść obok niego obojętnie, ba! w ogóle przechodzić nigdzie nie możemy, bo tak boli… Naszym zadaniem była zmiana tego podejścia, zainteresowanie zdrowiem stóp, budowa świadomości marki oraz zwiększenie zaangażowania społeczności. Misja zakończona sukcesem! Jak to osiągnęliśmy, zobacz TUTAJ. 

Podsumowanie
Klient:
Acerin
Data realizacji:
09.2017 - 02.2019
Typ realizacji:
social media,
Oceń

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Wypełnij brief Skontaktuj się z nami