Szkolenia Google Analytics
Nie marnuj budżetów reklamowych, analizuj dane!
OPANUJ DANE I ZYSKUJ WIĘCEJ!
Google Analytics to narzędzie, dzięki któremu pozyskasz mnóstwo wartościowych danych o ruchu w swojej witrynie. Dowiesz się skąd przybywają użytkownicy, jak długo czasu poświęcają Twoim podstronom, dlaczego rezygnują z zakupów… dzięki szkoleniu nauczysz się wykrywać miejsca, w których marnujesz swój budżet reklamowy oraz dostrzegać możliwości jak wykorzystać go lepiej!
PROGRAM SZKOLENIA GOOGLE ANALYTICS
- Jak analizować dane?
- Najważniejsze elementy analityki.
- Tworzenie strategii.
- KPI i cele.
- Jak działa Google Anlaytics?
- Ograniczenia Google Analytics.
- Rodzaje danych zbieranych przez Google Analytics.
- Tworzenie konta,
- Struktura konta.
- Podstawowa konfiguracja konta,
- Konfiguracja celów.
- Konfiguracja filtrów.
- Konfiguracja własnych kanałów.
- Konfiguracja e-commerce.
- Łączenie kont AdWords i Analytics.
- Importowanie celów,
- Omówienie interfejsu raportowania.
- Różnica pomiędzy danymi a wymiarami.
- Segmentowanie użytkowników i analiza danych.
- Najważniejsze raporty witryny.
- Raporty e-commerce.
- Ścieżki wielokanałowe.
- Modele atrybucji.
- Raporty Data Studio.
DLA KOGO JEST SZKOLENIE GOOGLE ANALYTICS?
Na szkolenie Google Analytics zapraszamy:
- naszych obecnych klientów, którzy chcieliby poznać bliżej Google Analytics, nauczyć się zbierać i analizować dane w swojej witrynie;
- pracowników firm, którzy rozpoczynają swoją przygodę z analityką Google.
Szkolenia mają charakter zamknięty. Każde charakteryzuje się indywidualnym podejściem – przechodząc do praktyki, koncentrujemy się na Twoim biznesie. Jeśli jesteś zainteresowany, daj nam znać czy potrzebujesz warsztatów indywidualnych czy grupowych (dla zespołu pracowników).