Remarketing
WYKORZYSTAJ SWOJĄ DRUGĄ SZANSE
Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Może być ono zarówno pozytywne jak i negatywne, jednak nie ma możliwości żeby je powtórzyć. Dążąc do budowania przekazu dla większości użytkowników nie unikniemy nigdy indywidualistów, którzy potrzebują więcej czasu lub dłuższego przekonywania do podjęcia decyzji o zakupie. Z myślą o takich osobach powstał remarketing.
Dzięki wykorzystaniu wiedzy zdobytej podczas pierwszej interakcji z naszą witryną, możemy przygotować dla takich osób zupełnie inną narrację, dopasowaną do ich zachowania lub pozwalającą odkryć im treści, do których nie dotarły wcześniej. Tworząc spersonalizowane scenariusze w remarketingu, nie możesz poprawić pierwszego wrażenia, ale możesz sprawić, iż każda kolejna interakcja z Twoją ofertą będzie bardziej przemyślana i metodyczna.
Tworząc kampanie remarketingowe możesz wykorzystać szerokie spektrum opcji, czynników
i mediów, aby przekonać do ponownej interakcji z Twoją marką.
KORZYŚCI REMARKETINGU
INDYWIDUALNY
PRZEKAZ
Wiedząc co użytkownicy widzieli i co ich interesowało, możesz przygotować kreacje specjalnie dla nich.
WYSOKA
SKUTECZNOŚĆ
Kierując reklamę do użytkowników znających Twoją stronę, zwiększasz szanse na konwersje.
DYNAMICZNE
KREACJE
W przypadku sklepów internetowych, możesz pokazywać w reklamach produkty, które użytkownicy przeglądali.