PozycjonowanieModele rozliczeń

Oferowane przez nas usługi z zakresu pozycjonowania cechuje elastyczność, co sprawia, że jesteśmy otwarci na różne modele rozliczenia. W zależności od wyznaczonych celów, budżetów oraz oczekiwań klientów oferujemy trzy podstawowe jego typy – abonamentowe, abonamentowe + success fee oraz hybrydowe. Oferujemy także wykonanie audytu SEO wraz z możliwością jego wdrożenia.

Abonament


Pozycjonowanie abonamentowe może zakładać działania dla określonej grupy słów kluczowych, które będą głównym miernikiem uzyskiwanych efektów. W ramach comiesięcznego abonamentu agencja może prowadzić także działania mające na celu zwiększenie ruchu na stronie, czy zwiększenie ogólnej widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania.

Abonament za działania SEO

SEO - opłata za osiągnięcie celu

Abonament + success fee


Model opłat typu success fee (opłata za osiągnięcie celu) zakłada stałą miesięczną opłatę oraz wynagrodzenie za osiągnięty efekt. Dodatkowe płatne może być osiągnięcie wyznaczonej pozycji dla wybranych fraz, czy zwiększenie ruchu z organicznych wyników wyszukiwania, co wiąże się z ogólnym wzrostem widoczności strony w Google. Model ten wydaje się najkorzystniejszy zarówno dla klienta, jak i agencji.

Audyt SEO


Koszt zamówienia audytu SEO wyceniany jest indywidualnie na podstawie rodzaju i wielkości strony. Klient może zdecydować, czy chce zamówić jedynie analizę, czy także optymalizację serwisu wykonaną na podstawie przygotowanego przez nas audytu.

Cena audytu SEO

Hybrydowe rozliczania za pozycjonowanie

Hybrydowe


Rozliczanie hybrydowe to bardzo elastyczna oferta, która zakłada wspólny budżet przeznaczony na pozycjonowanie oraz Google AdWords. Pozwala na podejmowanie różnych działań w zależności od aktualnych potrzeb klienta.

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Wypełnij brief Skontaktuj się z nami