Nowy rok to także nowe wyzwania dla nas. W myśl sentencji “jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów”, przygotowaliśmy wideo-prezentacje naszych możliwości w zakresie kampanii AdWords.
I. Google Partner Premium
Od 2015 roku jesteśmy Premium Partnerem Google w zakresie programu AdWords. Ten jakże prestiżowy tytuł potwierdza nie tylko jakość naszych kampanii, ale także zaufanie jakim Google nas obdarzyło. Z racji, iż nie jest on przyznawany dożywotnio, wymaga od nas stałej pracy nad jakością kampanii dla dotychczasowych i nowych klientów.
II. Nowoczesne Media
Wąska specjalizacja w reklamach tekstowych już od kilku lat nie jest wystarczająca, aby skutecznie reklamować się w Internecie. Sukcesywnie w ostatnich latach inwestowaliśmy środki w reklamy multimedialne (graficzne, HTML), a w ostatnim kwartale 2016 roku także reklamy wideo. Tworzenie dla naszych klientów wideo reklam to nowy krok i wyzwanie na 2017!
III. Integracje
Od początku działalności stawiamy na pełną transparentność i współpracę z klientem. Dlatego w ramach każdej kampanii AdWords prowadzimy pełną integracje i konfigurację z narzędziami tj. Google Analytics, Google Tag Manager czy Search Console. Wspieramy i implementujemy moduły e-commerce i generatory feedów Merchant Center, abyśmy zawsze mogli wspólnie z klientem podejmować jak najlepsze decyzje.
IV. Specjalizacje
Na przestrzeni lat nasz zespół zdobywał doświadczenie w wielu kategoriach biznesu. Posiadamy wiedzę w zakresie promocji zarówno w handlu bezpośrednim, usługach jak i przemyśle B2B. Nasze doświadczenie pozwala nam na przygotowywanie i prowadzenie działań w każdej gałęzi gospodarki.
Z impetem wchodzimy w rok 2017 i mamy nadzieje, że nowe rozwiązania pozwolą nie tylko na rozwój inmedium.pl, ale i zapewnią kolejne sukcesy biznesowe naszym klientom!