Jak nadać dostęp do strony na Facebooku?

Nowy rok, nowe wyzwania, nowi kontrahenci… i często początki współpracy z agencją marketingową. Po podpisaniu umów, przychodzi czas na przekazanie dostępów do Google Analytics czy poszczególnych kanałów social media. Jak przyznać rolę na Facebooku? Wystarczy kilka kliknięć 🙂 

Jeśli rozpoczynasz współpracę z agencją marketingową, najpewniej otrzymasz prośbę o nadanie roli, wysłaną przez Menadżera Firmy owej agencji. Komunikat wyświetli Ci się w formie powiadomienia na Facebooku. Wówczas wystarczy, że klikniesz w powiadomienie i potwierdzisz przyznanie dostępu.

Jeśli jednak rozpoczynasz współpracę z kimś, kto nie korzysta z Menadżera Firmy, chcesz przyznać bezpośrednio rolę na fan page’u konkretnej osobie, zerknij do krótkiego wideo-instruktażu:

5/5 - (1 vote)
Content & Social Media Manager, wykładowca, socjolog, politolog. Od 9 lat realizuje kampanie reklamowe, tworzy wartościowe treści i doradza markom w zakresie ich obecności w Internecie. Zaczytana, zapisana, bezustannie coś nucąca. Zauroczona greckimi wyspami i japońską motoryzacją. Właścicielka Dakara - takiego psa, instacelebryty.

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Wypełnij brief Skontaktuj się z nami