Jak nadać dostęp do strony na Facebooku?

Nowy rok, nowe wyzwania, nowi kontrahenci… i często początki współpracy z agencją marketingową. Po podpisaniu umów, przychodzi czas na przekazanie dostępów do Google Analytics (jak to zrobić pisał Robert tutaj) czy poszczególnych kanałów social media. Jak przyznać rolę na Facebooku? Wystarczy kilka kliknięć 🙂 

Jeśli rozpoczynasz współpracę z agencją marketingową, najpewniej otrzymasz prośbę o nadanie roli, wysłaną przez Menadżera Firmy owej agencji. Komunikat wyświetli Ci się w formie powiadomienia na Facebooku. Wówczas wystarczy, że klikniesz w powiadomienie i potwierdzisz przyznanie dostępu.

Jeśli jednak rozpoczynasz współpracę z kimś, kto nie korzysta z Menadżera Firmy, chcesz przyznać bezpośrednio rolę na fan page’u konkretnej osobie, zerknij do krótkiego wideo-instruktażu:

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
Content & Social Media Manager, wykładowca, socjolog, politolog. Od 9 lat realizuje kampanie reklamowe, tworzy wartościowe treści i doradza markom w zakresie ich obecności w Internecie. Zaczytana, zapisana, bezustannie coś nucąca. Zauroczona greckimi wyspami i japońską motoryzacją. Właścicielka Dakara - takiego psa, instacelebryty.

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Wypełnij brief Skontaktuj się z nami